Massinvandringen, en tickande bomb

Nästan alla Svenskar tycker innerst inne att vi har alldeles för många främlingar i landet. I alla fall om man frågar dem privat. Uttalar man det offentligt riskerar man att bli ”utfryst” i samhället, därför väljer många att knyta näven i fickan och låtsas att de tycker precis som man SKA tycka för att passa in.
Media, skolor och politiker talar varmt om det så kallade mångkulturella samhället och kan inte nog beskriva hur positivt det är. Riksdagen gjorde till och med en ändring i vår grundlag, år 2010, där man nu lagt till att Sverige är ett mångkulturellt land. Hur kan folket tycka en sak och etablissemanget en annan? Vilka krafter tjänar på att vi har ett mångkulturellt samhälle? Hur kommer Sverige utvecklas om vi fortsätter tillåta den massinvandring som vi har nu? Varför ska vi ha massinvandring?

Är det medmänsklighet?
De som förespråkar massinvandring brukar säga att vi ska ha det av humanitära skäl. Alltså att vi ska välkomna främlingar till vårt land för att det är synd om dem.
Enligt en FN-rapport lever över en miljard (tusen miljoner) människor under svältförhållanden, de har alltså svårt att få mat för dagen. UNICEF rapporterar att cirka 22000 barn dör i onödan varje dag. Vi kan konstatera att det finns många människor världen över som lever under hemska förhållanden. Frågan är då om vi löser situationen genom att ta hit hundratusen flyktingar varje år? Självklart inte. Problemen skulle inte ens lösas om vi tog hit flera miljoner varje år. Det är ett strukturellt världsproblem där resursfördelningen är minst sagt orättvis. Länder och folk exploateras till andras förmån. Varje folk bör få ansvara för sin egen utveckling utan vare sig ”konstgjord andning” eller exploatering.

Har vi alltid haft massinvandring?
Ett Sverige med en svensk kultur och ett svenskt folk var för alla politiska partier en självklarhet fram till för cirka 40 år sedan. Då skedde en drastisk förändring. En kombination av att högerpartiet (nuvarande moderaterna) gjorde en kovändning i invandringsfrågan och att en lobbyist vid namn David Schwarz starkt propagerade för det mångkulturella samhället i Bonniers Dagens Nyheter, gjorde att många lät sig påverkas. Vidare lyckades även LO övertalas till att kräva av sitt moderparti att bli positiva till det mångkulturella samhället, något som definitivt inte partiet var innan. Denna landsomfattande attitydförändring innebar i praktiken att svensken gick från att ha varit stolt över att vara just svensk till att känna någon slags skam över sitt eget folk och sin egen kultur. Det förändrade debattklimatet innebar att gränserna kunde öppnas utan att så många vågade protestera. Massförflyttningar av främmande folk från alla världens hörn till Sverige har aldrig tidigare skett i den omfattning som sker idag. För en mer detaljerad historisk tillbakablick rekommenderas boken ”Hur Sverige blev en mångkultur” av M. Eckehart. Finns att beställa här.

Vad är det egentliga skälet?
Varför finns det då starka krafter i världen som har intresse av att vi är ett mångkulturellt land? Vad har de för syfte? Historiskt sett har Norden uppvisat sin duglighet. Ett flertal stora uppfinnare som betytt mycket för mänskligheten har varit nordbor. Genom tiderna har vi varit fruktade av fiender som hotat Nordens frihet. De som idag har kontroll över den globala politiken i världen ser ett enat och homogent Norden som ett hot mot deras maktsträvanden. Det är helt enkelt en toppstyrd och långsiktig söndra och härska-strategi. Istället för att öppet använda orden söndra och härska talar man om tolerans och mångfald. Man kan se det som lågintensiv biologisk och kulturell krigföring. Många av de svenska politiker som idag beter sig förrädiskt gör det helt ovetande om att de är brickor i ett ondskefullt spel.

Ondskans högborg
En högborg för de krafter som idag har störst makt i världen är USA. Detta land för blodiga krig runt om i världen. Dels för att röva naturtillgångar och marknader men även för att tillintetgöra allt som kan utgöra ett hot mot deras makt. De är även skickliga propagandister, officiellt krigar de alltid för att ”värna demokratin” eller ”skydda civilbefolkning”. I och med att dessa makthavare förfogar över stora medieföretag har de i princip skapat ett monopol på officiell information.
USA har även en mycket tongivande roll i FN och har flera gånger fått dem att officiellt godkänna deras imperialistiska strävanden. Samma FN kvoterar sedan ut flyktingar runt om i världen. Sverige beräknas 2011 att ta emot 30% av alla världens kvotflyktingar. Deras resa hit, uppehälle här samt löner, arvoden till UNHCR-personal betalas av svenska skattebetalare. Då skall det ändå tilläggas att de 1900 personer som Sverige skall ta emot som kvotflyktingar 2011 bara är en liten del av den sammanlagda massinvandring som sker till Sverige. Samma krafter som skapar flyktingströmmar är alltså de som sedan söndrar och härskar.

Människan ett flockdjur
Vi människor har fått en ledande roll på Jorden tack vare vår intelligens. Ändå har vi flera instinkter kvar som kanske främst gör sig påminda i vårt undermedvetna. Däribland har vi liksom många andra däggdjur ett flocktänkande. Om man är övertygad om att hela flocken tänker på ett sätt så anpassar man sig till dem även om man själv tycker annorlunda. Sublim påverkan av vårt undermedvetna utnyttjas idag av både kommersiella företag och inom politiken. Medierna i Sverige som styrs av relativt få, icke folkligt valda personer, ger ständigt intryck av att alla älskar mångkultur och massinvandring. Kritikerna framställs som outbildade och trångsynta. Detta gör att ingen vågar vara kritisk, man håller sina tankar för sig själv för att man inte vill gå emot flocken.

Bryt tystnaden
Vi är i själva verket många som är mycket kritiska till den förda politiken. De flesta tänkande människor känner oro för vilket framtida samhälle som håller på att skapas. Redan nu har otryggheten ökat, hur kommer det se ut för våra barn och barnbarn om vansinnet får fortsätta? Förändringens tid är redan på väg, fler törs vara öppet kritiska och verkligen ifrågasätta vad som sker. Vi uppmanar varje person som är kritisk att öppet visa det för sin omgivning.
Detta är en ödeskamp och tiden är knapp. Lyckas man biologiskt förinta de nordiska folken finns det ingen återvändo. Vi kommer att bli förslavade under ett grymt system som inte alls kommer att bry sig om nordisk kultur och nordiska värderingar.

Stöd motståndsrörelsen
Du som läser denna text kanske har svårt att tro att världen verkligen kan vara så här ond och cynisk som vi beskriver. Om så är fallet vill vi uppmana dig att öppna ögonen! Hur fungerar Världen politiskt och ekonomiskt. Varför får vissa frågor inte diskuteras? Vidare uppmanar vi dig som läser detta att söka information själv. Inte bara godta de ”etablerade sanningarna”.
Motståndsrörelsen utgörs av en samling män och kvinnor som har svurit att försvara Norden. Att förvalta Norden som en fin plats att leva på i frihet borde ligga i allas intresse. Vi har definitivt inget emot främmande folk eller deras kulturer. Vi tycker däremot att varje folk skall befinna sig där de hör hemma. Naturen har format olika folk under hundratusentals år. Varför skall vi i en handvändning rubba den balansen? Idag kallas vi för extremister men det är av ett system som vill tysta alla kritiker. Nu hoppas vi på att få din hjälp. Trots att du kanske i denna mörka tidsålder förlorar ekonomiskt eller karriärmässigt på att vara rakryggad så är det din skyldighet att vara det! Sälj inte ditt eget folk för judaspengar.

Flattr this!

  • Kommentarerna är efterhandsmodererade. Den som kommenterar är själv juridiskt ansvarig för innehållet i kommentaren. För att delta i diskussionen, läs våra regler här.

  • Moder Svea skriver:

    Varför kan vi inte folkomrösta om invandringen i Sverige i alla kommuner. Även om detta bara är vägledande så ger det ju politikerna en bild av vad befolkningen tycker för en gångs skull ?
    Varför driver inte SD den frågan ?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
    • Pär Öberg skriver:

      Det kan man verkligen fråga sig. Flera minns säkert vilket liv det blev när man hade en omröstning i Sjöbo om detta. Plötsligt blev demokrater mycket odemokratiska.Trots MASSIV propaganda från alla medier röstade 70% av Sjöboborna 1998 NEJ till att ta emot flyktingar till kommunen.

      VN:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +1 (av 1 röst)
    • oreo skriver:

      Paranoida !

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
    • oreo skriver:

      Har ni förföljesemani här, det verkar så.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
    • Gunilla Melin skriver:

      Hej moder Svea. Vad det vore bra om vi fick ha en folkomröstning angående invandring. Varför får inte själva folket i Sverige uttala sig i den frågan? Jag önskar fler kommuner säger ifrån framöver. Tanken var god från början, för svenskar vill hjälpa i regel, men nu börjar allt ta en oroväckande vändning och det ”jäser” litet varstans bland den svenska befolkningen. Fortsätter det blir det nog inte så lugnt.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Social krig är mångkulturellt, är det deras eget folk som förlorare. Så länge som vi är en sådan politik du välgörare och vänster goutieren.
    Mr.Odessa
    Brotherhood 1291

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
    • mr fat skriver:

      Som man bäddar får man väl ligga 1948 Sverige var den första som erkände Israel och nu Palestina och all krig som pågår i arabiska länder är det sionister eller engelsmän som ligger bakom för religion och ekonomin inte ska växa och ta över världen men det är svårt att erkänna och att sanningen gör ont men ni kan läsa boken om en engelsk spion som erkänner för 200år sedan han lurade terrorist wahabism som hette Muhammed ibn Abdul wahab det av honom namnet kommer wahabism

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Kjell Forslund skriver:

    En bra artikel men tyvärr tror jag att Pär Öberg drar en felaktig slutsats på de frågor han ställer. Han skriver:
    Vad är det egentliga skälet? (till massinvandringen)
    Varför finns det starka krafter i världen som har intresse av att vi är ett mångkulturellt land?
    Vad har de för syfte?
    Per Öbergs svar på frågorna är att det är de som har kontroll över den globala politiken i världen som ser ett enat och homogent Norden som ett hot mot deras maktsträvanden.
    Jag tror hans slutsats är felaktig av följande skäl.

    Lilla Norden kan knappast utgöra något hot mot den eventuella globala politiken.
    På femtio sextio och sjuttiotalet åkte företagen på värvningsresor till andra länder för att locka arbetskraft till Sverige.
    Nu värvar man i sken av humanitet och solidaritet, med politikers hjälp istället nya konsumenter.
    Den effektiva Svenska industrin kräver detta.
    De senaste tjugo trettio åren har Sverige berikats med ca 1,5 miljoner nya konsumenter till ett värde av tusentals miljarder. Vem kan motstå en sådan frestelse? För näringslivet spelar det ingen roll att det är skattepengar som en bonus får man dessutom billig arbetskraft.

    Kan det bli bättre?

    Kjelle

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
    • Lasse skriver:

      Det behøver ikke være enten det ene eller det andre som årsaken, men en kombinasjon av flere faktorer.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
    • gryxlebo"hotmail.se skriver:

      Du har inte läst allt ännu. gör det och tänk igen.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
    • liberaler vill ha billig arbetskraft.
      De vill pressa lönerna och berika sig själva.
      Så korkade att de vill ha fler konsumenter tror jag inte de är. förutom en och annan folpartist i riksdagen

      Grunprobmemet är att slavar inte kan konsumera.

      Konsumentkraften ökar med ökad värde per tidsenhet.

      antingen med ökat antal enheter.

      Eller alra best ökad förädling, atracktion typ BMW IPHONE OSV.

      PÅ ett viktigt område stämmer dock resonemanget.

      Minskad befolkning skulle leda till överskott av bostäder. Och därmed fallande priser

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
    • Fredrik skriver:

      Det har inget med ekonomi att göra. Vampyrerna äger redan allt av värde.
      Det är ett genetiskt krig där den vitarasen skall utplånas och man använder
      Rasfrämlingar som trän för att blanda ut våra gener.
      Nordbor är farliga och vampyrerna glömmer aldrig när vikingarna och Kiev rus
      Utplånade kasaria.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Sven Martin skriver:

    Rekommenderar läsning av boken ”The Force of Reason” av den italienska journalisten Oriana Fallaci. ISBN 0-8478-2753-4. Den ger förklaring till mycket av invandringen och desss bakgrund samt hur politikerna bedragit folket.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • babababa skriver:

    Ni har ingen chans så snälla ge upp era ansikten. Vi tar över!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: -1 (av 1 röst)
  • Patrick skriver:

    Hej. Var är bilden tagen på de som vandrar? Hur kan man komma i kontakt med likasinnade och vara med på
    framtida strapatser, t ex, fjällvandring?
    //Pat

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
    • Simon Lindberg skriver:

      Har för mig att den bilden är från Dalarna, men minns inte helt säkert. För att komma i kontakt med organisationen så skickar du in en medlemsansökan. Den hittar du under fliken ”Motståndsrörelsen” längst upp på sidan.

      MVH

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
    • Fredrik.K skriver:

      Hej Patrick!

      Ansök till SMR.
      Vi behöver MÄNNISKOR som uppskattar NORDENS natur och KULTUR!!
      Ju fler vi är i NORDEN kan vi ta makten!!

      Du behövs!

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Einar skriver:

    Lol.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Eva skriver:

    Det finns ingenstans man kan finna något alternativ till skolans undervisning om vad som hände i Tyskland. Det finns bara en enda historia. Det gör det svårt att bilda sig en egen uppfattning.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
    • Ad skriver:

      juden äger massmedia därför finns ingen sanning om Tyskland

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
    • Justice4germans.wordpress.com skriver:

      Det här är ett bra alternativ precis som Nordfront är.
      Justice4germans YoutubeChannel
      Barn bör se all provit alternativ historievisning så att de inte endast får judarnas antivita i skolorna.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Kent Jacobsson skriver:

    Mycket bra skrivet…Dax att sätta stopp

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Ulf Hjertén skriver:

    Utan invandring hade Sverige idag varit ett u-land.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
    • Nej, men med invandring är vi snart ett u-land…

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
    • karlsson skriver:

      Vilken jävla dum kommentar,invandringen suger ur sveriges ekonomi.Inte bara kostnaden för att ta hit skiten,utan även kostnaderna för alla brott de begår.Vet du att 99,90% av allt snatteri på min arbetsplats i en av de större livsmedels butikerna i sverige begås av invandrare.Inte nog med detta,när de blir tagna på bar gärning använder de våld,drar kniv mm,detta är inte någon ovanlig företeelse utan något som händer dagligen,på MIN arbetsplats.Kom nu inte med några lama ursäkter till deras försvar,sitter man på migrationsverket så blir man omhändertagen med bostad,mat och man får även en dagpenning(läs våra skattepengar)men tydligen är inte detta nog för dessa individer,därför anser dom att de har rätt att begå dessa brott.NEJ nog nu skicka hem skiten……

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Ta inte hit fler, snälla!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • inga fler tack.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • kjell forslund vad gör du här men i och för sig du vill provosera

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Rolf skriver:

    Mycket bra skriven artikel av Per.
    Men!
    Att politikerna är omedvetna om vad som pågår.
    Den åsikten delar jag inte!
    Dom är kriminella och skall ha sitt rättmätiga straff.
    Ordet kriminell betyder oansvarig.
    Och mycket riktigt, dom är experter på att skylla på den andra sidan, höger/vänster.
    Hela systemet är mao kriminellt.
    Vad jag tycker att man bör ha klart för sig är att det är djävligt jobbigt för en icke psykopat att leva i detta kriminella helvete.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Joel skriver:

    Ignoranta.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Pasi skriver:

    Hej,

    Jag har just kommit från Finland för att arbeta i Sverige för några år. Jag är helt finskspråkig och ursprungligen från östra Finland.

    Skulle jag också vara räd? Kan jag hitta en plats här i Sverige om jag beslutar att stanna här? Är jag också en jävel invandrare? En finne igen..

    Pasi

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
    • Sidji från Fidji skriver:

      Svenska jobb till svenska arbetare. Vänligen åk hem.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
      • Mauritzon skriver:

        Du är ju blåst på riktigt, vad är det för förbannad röding-smörja.
        Arierna i Norden är en och samma ras, din gränssättande attityd kanske hör hemma i svenskarnas fegisparti, då fan inte i nationalsocialismen.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: 0 (av 0 röster)
        • Sidji från Fidji skriver:

          Nej DU är blåst din jävla pajas. Kalla mig inte röding, jag är mer NS än du nånsin kan bli med ditt blygsamma intellekt, hur mycket du än läser. Svenskar ska INTE få stå tillbaka för invandrare på arbetsmarknaden vad är det för JÄVLA TRAMS??? Dessutom är svenskar och finländare inte alls samma ras, utan för att den sak nedvärdera den ena eller andra parten. Bara ett enkelt konstaterande.

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: 0 (av 0 röster)
          • Mauritzon skriver:

            Haha okej..
            Mer ns? är det en tävling på vem som vet mest? Okej där visade du verkligen bir pimplande skinnskalle sidan.
            Nej men kör du på med ditt snack, för du måste ju ha helt rätt och jag fel.
            Jag är ju en jävla utlänning, min släkt är jävla utlänningar och en stor del av motståndsrörelsen är rasfrämlingar. Fin logik i det.
            Jävla svartskalle-finnar, ut med oss ;)

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: 0 (av 0 röster)
          • Pia skriver:

            Det finns inga RASER mellan människor.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: 0 (av 0 röster)
        • Mikael Forstén skriver:

          Sen när är finnar arier? De tillhör den nordmongoliska grenen av den mongoloida rasen http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/25/Meyers_b11_s0476a.jpg men har med det sagt en hävdvunnen del i Nordens historia och bör inte avvisas

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: 0 (av 0 röster)
          • Baron Skugga skriver:

            Men varför utgör då finnarna en del av Nordiska Motståndsrörelsen? Är den inte baserad på ras?

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: 0 (av 0 röster)
          • Janne S skriver:

            Nästan hälft av finnar är av nordiska ras just som svenskarna. Hur kan ni inte veta om historien av nästan 1000 år gemensamt?
            Jag undrar om det här kommentar. Finland kämpade med arianiska tyskar mot ryssarna och därför är Sverige independent.
            BTW finnjävlarna var precis från östrä Finland, supare och halv ryssar…
            jag visiterar Scania Cup i Södertälje varje år. Var är alla svenskarna!? Det är otroligt och hemskt att möta bara somalis, muslims och sånt.
            Kanske detta är varför du är så arg ?

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: 0 (av 0 röster)
      • Christina skriver:

        Bättre 1,5 miljoner finländare än 1,5 miljoner läskiga invällare från MENA – länderna :((

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: 0 (av 0 röster)
      • pretorian skriver:

        Du är en idiot som borde uteslutas ur SMR om du tillhör rörelsen. Jag tror nog att ledningen och andra medlemmar ser finländare som rasfränder
        Du är inte nationalsocialist , utan en bondlurk som förmodligen anser att alla som bor utanför din by är rasfrämlingar och fiender
        Man tilltalar inte en finländare som han vore nån sandneger..
        Du har med stor sannolikhet retat många nationella och även medlemmar och SMR sympatisörer med din duma uttalande

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: 0 (av 0 röster)
      • Anonym skriver:

        Vi ska vara glada att det finns invandrare, de är tacksamma för vilket jobb som helst.
        Det är mer vad man kan säga om de soffliggande svenskarna som ställer en massa krav

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: 0 (av 0 röster)
    • För att var helt finskspråkig kan du bra svenska.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
    • Tobias skriver:

      Välkommen!

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Värre_än_Tyfus skriver:

    Nej, till skillnad från den muslimska världen har ju dina föräldrar visat att man kan jobba och sköta sej. Men utan svenskan får du stora problem. De som kom på 1960-talet o lärde sej språket fick det nog ganska bra här.
    Jag har många finnar som vänner. Nordbor är rätt lika överlag. Vi gillar jobba o kämpa för välfärd men blir förbannade när miljarder och åter miljarder spenderas på ett mångkulturellt samhälle som då blir Rosengård, Fittja, Bersjön, Angered. Det var Olof Palme som började förstöra den svenska välfärden med sina drömmar.
    Tillbaka till Pär Öberg.
    Det du säger är precis dest som vi VANLIGA svenskar tycker men vi finns inte längre. Öppnar vi käften är vi invandrar fientliga. Låt så var. Nu är måtte rågat, jag har aldrig röstat på något udda parti eller slängt bort min röst.
    I nästa val lovar jag att det blir en röst på Sverige Demokraterna!
    Tack för ordet!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
    • Julia skriver:

      Och vad anser du vara ”VANLIGA” svenskar?

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
      • Abdikani Mohamed skriver:

        Svenskar är ett folkslag på biologisk grund, detta är ett faktum som undertryckts av dagens politiskt korrekta etablissemang som vi så bestrider.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: 0 (av 0 röster)
    • Borlänge skriver:

      Tyvärr gör en röst på SD ingen skillnad över huvud taget. Dom är bara ytterligare ett folkmordsparti i mängden.
      Stöd Motståndsrörelsen istället. Det är långt mycket mer kreativt!

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
      • Mikael Forstén skriver:

        Nja, eftersom de åtminstone vill begränsa invandringen med 90% är de ändå ett bra led på vägen. T.o.m. de anses för radikala av de flesta men har precis nu börjat få genomslag. Det kommer onekligen öppna dörrar för SvP och i sin tur Motståndsrörelsen. Med en till 90% begränsad invandring är risken mindre att svenskarna är utrotade när folket väl vaknat till 100%

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: 0 (av 0 röster)
      • Victor skriver:

        Motståndsrörelsen plus SD-samma mål, mer kraft, mindre invandrare!

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: 0 (av 0 röster)
      • Christina skriver:

        En röst? Du, det blir en hel del nya röster!

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: 0 (av 0 röster)
  • André Devecseri skriver:

    Bland det bästa jag någonsin läst. Första gången jag ser någon sätta hammaren på spiken om USA och vad det är som verkligen orsakar all världens elände.

    Respekt Per.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Julia skriver:

    Fyfan, det värsta jag har läst. Får ont i magen av att läsa dessa ord, kan inte förstå hur man kan tycka att människor inte är lika mycket värda och att det borde skickas hem till sina hemländer där det med stor chans dör.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
    • Piss Bosse skriver:

      Bra Julia! Nu är vi minst två som pissar bort rasheten!

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
    • Mauritzon skriver:

      Då kan du inte ha läst ordentligt.
      Vem har sagt att alla inte är lika värda?
      Jag tycker ju alla har rätt att finnas, mångfalden ska finnas kvar och folken har rätt till sina egna liv och utveckling utan hot eller stöd utifrån.
      Balansen på jorden skapas bäst ifall de som är anpassade till sitt håller sig till det och lever sina liv i fred och harmoni.
      Detta experiment vi lever i nu slutar bara i kaos och misär för alla inblandade.
      Blir väldigt kränkt av din inställning och det du skrev, du önskar livet ur mångfalden och alla vita barns undergång.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
    • Abdikani Mohamed skriver:

      Vem har sagt att människor inte är lika värda? Det är precis det vi anser att de är, därav vi vill bevara den globala etniska mångfald som hotas av det sionistiska mångkulturalistiska projektet som går ut på att folkslag blandas upp och dör ut

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
    • Om världen ska vara balanserad så krävs det att alla människor är i sina ursprungs länder och ingen arbets invandring eller invandring alls för det är stor brist på jobb i Sverige nu om alla finnar muslimer och andra skulle åka hem skulle svenskarnas ekonomi förbättras rejält och det finns jobb i deras hemländer och när invandrare kommer så skaffar dom inte jobb utan blir kriminella för att försörja sig på grund av att dom inte har fått någon utbildning i deras hemländer så om Sverige och andra länder skulle satsa på bistånd till skolor och bostäder mm så skulle inte invandrarna behöva komma till Sverige och alla skulle leva i härmoni

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
    • Ankan skriver:

      Ja Julia dessa människor är inte så begåvade..

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
    • Anonym skriver:

      Fakta är att svenskar dött och plågats av att de är i Sverige.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Linnéa skriver:

    Det är egentligen bara en tidsfråga innan svenskar som ”ras” är utrotade. Människor från andra länder ökar i antal betydligt mycket snabbare än man gör i Sverige. Den vanliga svensken väntar tills hen befinner sig i en stabil ekonomi med en stabil partner innan barn ens kommer på tal. Det sker tidigast i den sena 20år åldern. I länder som mexiko är den vanliga åldern för föräldraskap 18-19. En kvinna kan vara gammelmormor redan vid 54år. En av de största svårigheterna med att hjälpa fattiga länder är just att deras befolkning har sådant kraftigt antal som ökar så fort. Att vita nu är en minoritet i USA är bra exempel. Gener från alla olika folkslag kommer onekligen blandas världen över men folkslagen de finns flest av kommer ta större del av framtidens människor, särkilt då de ”vita generna” redan är resistanta gener altså gener som hamnar dålda bakom andra dominanta gener som mörkare människor har. Det är bara att acceptera att framtidens svenskar kommer se bilder på dagens svenskar utan att kunna känna igen sig och kanske även tycka att dagens svenskar utseendemässigt ser lustiga ut. Ser man på världens länder kan man med säkerhet säga att ett land med gläs befolkning är ett lyckligt land. Ändå strävar Sverige idag efter att förändra detta.

    ursäkta om jag verkar lite okänslig men jag gick på natur inte samhäll

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Axel skriver:

    JÄVLA NAZISTER RASISTR

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
    • Headhunter skriver:

      Axel!!
      Som dom flesta Anti Rasist Fjollor så kan du inte stava ni framställer er helt bevisat som ordblinda och rena skämten.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
      • Hjärncell skriver:

        Kan du se ironin i att du rättar en bortfallen bokstav med en mening som innehåller stavfel, särkrivning, dålig meningsuppbyggnad och utan punktuering och kommatering?

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: 0 (av 0 röster)
  • jocke skriver:

    Ja till massinvandring och NEJ till Rasism.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • mikael b skriver:

    har läst pär lögn om massinvadring jag mår illa klart alla frå afrika kina japn ska komma hit til sverige

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • mikael b skriver:

    suck inser hur nord front är et skämt

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Daz skriver:

    Enough Is Enough,själv är jag invadrare men nu det för extra många och sverige måste stoppa det för en bäst utveckling annars kommer det blir bara kaos.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
    • Karlsson skriver:

      Som sagt var,ännu en invandrare som fått nog…Svenskar!!! VAKNA upp o inse att Sverige är tagit som gisslan o våldtas…

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Glorious Bastard skriver:

    Recessiva gener heter det, inte resistenta. Annars var det rätt. Men ja, mörkare människors gener dominerar, vid blandrasavel. Tyvärr. Iaf färgmässigt. Svårare att utröna temperamentsmässigt, och andra inre egenskaper. Men de mörka generna verkar styra/dominera över temperament med, tyvärr.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Nationalist88 skriver:

    Vad ska man säga ? Den enes bröd den andres död!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • bullen skriver:

    vi i Sverige kan inte ta emot hur många invandrare som helst,hur ska vi ha råd och fö dessa människor som inte vill arbeta bara gå på bidrag,och som naturligtvis inte heller betalat skatt i detta land,klart som fan dom vill ha hit sina släktingar och vänner kom kom till Sverige här behöver du inte jobba du får pengar och bidrag ändå,vad är det för signaler vi ger,går man sen på tex arbetsförmedlingen så är det som en flyktingförlägning helt otroligt

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
    • Headhunter skriver:

      Ja exakt du har så rätt!! och vi behöver inte hjälpa utomeuropeiska människor överhuvudtaget deras problem från deras hemländer är inte våra på något sätt. Då vi bor flera tusen mil bort från deras hemländer och kultur med det har inte dugg gemensamt med dom och deras kultur.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Wiking skriver:

    Oj oj oj, inte undra på att blatten tar över, ni kan ju inte ens hålla sams mellan blocken.
    Ena istället hela norden, och stäng ute alla MENA länder, avskaffa islam och skicka hem afrikanerna som kostar skattebetalarna 6-10 000 000 kr per person

    Ett starkt och enat norden är enda medicinen för att EU och blattarna skall ta oss på allvar.

    Som hubba bubba innan, göm asiktet vi tar över, är det detta ni vill, för bråka lite till och det kommer sluta så.

    BSS och det har inte med rasism att göra, det är politikerförakt, menautsugning, svenskhat och evig skam som gör att jag väljer det uttrycket.

    Det är dax att sopa framför våra dörrar och ut med kriminella våldsverkare, pedofiler, djurplågare, tiggare och latmaskar.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Märkligt att ni publicerar en photoshoppad stulen bild så öppet……….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • jessica skriver:

    Värsta jag läst på länge. Hur kan ni uppmana folk till att öppna ögonen när det i själva verket är ni som borde göra det. Ge upp det här om mitt och ditt land,bevara sverige svenskt och hela den här skiten. Inskränkta människor är vad ni är, så synd om er. Rädda för utveckling. Människors lika rättigheter kom ihåg det! Skäms när jag hör om folk som er.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • oreo skriver:

    Paranoid ! är väl det första jag tänker på när jag läser detta.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Gonzalo skriver:

    Idioter!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: -1 (av 1 röst)
  • johan skriver:

    Christian Hamilton, menar du med amdra ord att judarna har några superkrafter till att förvränga och ändra på folks syn och tankesätt? Då vill jag påminna dig om att Hitler manipulerade ett helt land på ca 40milj. Verkar som om judarna inte direkt varit de största hotet någonsin.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Mamma skriver:

    Aftonbladet skriver bara skit.dom har jagat mig (mamma)till en utav dom anhållna jag bad dom trevligt men bestämt fara åt helvete, min man drev med dom hälften vad dom skrivit stämmer. Vi är inte vana vid sånt här och kommer inte prata med någon tidning. Jag håller med att det inte är fel att vara nationalist. En stolt mamma

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Peter skriver:

    Äntligen en artikel som vågar prata om sanningen om invandringen. detta var något av det bästa jag läst. jag har funderat länge å vem som tjänar på denna helt sjuka invandringen som bara förstör hela vårt land! och som sagt hjälper inte mycket med tanke på hur många det finns som ar det svårt. och hur skulle lilla Sverige kunna hjälpa det! nej detta bara förstör vårt land och det är redan helt förstört. och som du skrev alla vet det o pratar om det under mattan så att säga för att inte bli utfryst! om alla slutar och börjar prata öppet om det så kommer fler o fler att våga och det kan bli räddningen innan det är för sent. om det inte redan är det! helt sjukt att det har fått gå så långt som det har gjort utan att folket reagerar riktigt på detta, Är du normal funtad i skallen kan du se att detta inte är bra, och hoppas det inte är så att det finns så många korkade människor i landet som på fullaste allvar tycker det är bra.. då är det illa!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • NE skriver:

    Ok vi tar det igen eftersom det är lätt att få panik när man läser att det kommer 100 000 flyktingar till Sverige varje år så vi benar ut det igen.

    Största gruppen är hemvändande svenskar, alltså folk som tex är födda i andra länder men som har svenskt medborgarskap. 2012 va det ca 20000 pers.
    Därefter kommer människor från syrien, Afghanistan, Polen, Irak och Somalia knappt 5000pers från varje land.
    Sen har vi Danmark, Kina, Thailand och Finland med ca 2000 per från varje land. Den senare gruppen är alltså studenter, arbetskraft och anhöriginvandrare.

    Dessutom utvandrade över 50 000 personer så befolkningsökningen ligger på ca 0,5%.

    Fakta i korta drag, men ack så viktigt att veta.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Vi är här för att stanna… och snart ändrar vi Nationalsången och nationaldräkten med en slöja :)

    Små grodorna Sverige finns inte mer… Vi är de nya svenskar.

    Sverige tillhör inte er länge, den är vårt!!!

    Blatte 4 EVER!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
    • Tobias skriver:

      Är mycket väl medveten om vart ni står och varför ni kommer hit.

      Tyvärr så fattar inte majoriteten av svenskarna detta.

      Inte ens när de läser ditt inlägg vill de begripa, de kör bara ned huvudet i sanden.

      Ni lurar dock inte alla.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
  • humanisten skriver:

    Oberoende av antalet är den svenska invandrarpolitiken en ren katastrof. Vi har ex antal etniska svenskar som är bostadslösa eller har andra problem som myndigheterna inte alls ger den hjälp som behövs. Först o främst bör man värna om sina egna och den svenska integrationspolitiken fungerar ju inte heller.
    Politiker lever sitt eget liv, fjärran från vad gemeneman anser.

    Tja
    Humanisten

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Sundström skriver:

    Till dig som skriver att alla finnar ska åka hem. Tänk om!!! Det är finnar som har byggt upp sverige via arbete på SKF volvo och massa andra fabriker.Svenska IT-bögar har inte byggt upp sverige. Sverige är av feminina övergödda/giriga riksdags/regeringsmän o kvinnor numera massinvandrat. Iår har närmare 60 000 syrier kommit hit för att sö ka flykt o för att sko sig på gamla generationer svenskar och finnars hårda arbete. Sorg o syriska folket. Men bliv vid din läst. Kämpa syrier för ert land o kommande generationer.

    För att få tillbaka det gamla Sverige så måste Sverige bevara vänskaper o traditioner likt Finland. Gemene man måste skaffa vapen o rusta för inbördeskrig. Detta är enda sättet att stoppa feminiseringen av Sverige. Ju mer invandring ju starkare feminisering. Vi måste alla skänka vår sorg mot Syrien. Men moståndsmän byggs upp av landssorg ej ömkande medkärlek.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Anonym skriver:

    Jag tycker verkligen att det är mycket intressant hur rättväsendet använder ordet ” Hets mot folkgrupp ”. Det är tydligen ok att sätta upp en föreställning som heter En Negers uppväxt,
    och själv vara brun/svart .
    Vi Svenskar är ju också en folkgrupp så jag tycker vi borde anmäla alla utlänningar som ger sig på oss . Jag tycker väl ändå att man borde kunna anmäla , hets mot folkgrupp mot Heterosexuell med . De som är homo/bi brukar ju ha som vana att gå på heterosexuella so why not .
    Fälld för hets mot folkgrupp ” Heterosexuell ”.
    Får se om det går att anmäla kanske :D.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
    • www.motkina.se/Hudblekning skriver:

      Den fanns en uppsättning av negrer som kallades ”Brun utan sol”, en liknande hade kunnat heta ”Vit utan hudblekning”för att beskriva hur vita har i det i det nyliga brunfärgade Sverige.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
      • Hej,

        vi på Motkina tar avstånd från denna kommentar och vill att vår länk i kommentarsfältet plockas bort omedelbart. Det här är andra gången det här händer och vi ser att ni i framtiden inte godkänner kommentarer som hänvisar till vår sida.

        Vänligen hantera detta omedelbart!

        Erika, redaktör Motkina.se

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: 0 (av 0 röster)
      • Redaktör motkina.se skriver:

        Vänligen ta bort kopplingen till vår sida ögonblickligen.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: 0 (av 0 röster)
      • Hej,

        jag tycker att det är oerhört tråkigt att ni ignorerar våra mail och kommentarer. Vi ber er att omedelbart ta bort kopplingen till vår sida. Det här är inte första gången det här händer, i framtiden ber vi er att inte godkänna kommentarer som hänvisar till vår sida.

        Redaktör Motkina.se

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: 0 (av 0 röster)
  • nansasa skriver:

    Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag läser det här. Så myket dumhet ger mig huvud värk

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Lars skriver:

    Jag brukar prata om invandringen med personer jag träffar och märk att hatet ökat mycket den senaste tiden. Utan hjälp utifrån kommer Sverige att bli islam styrt för det kan vi inte stoppa.
    Min teori är att en svensk motståndsrörelse kommer att vända sig till Ryssland som i sin tur har samma problem och även ser ett islamstyrt Sverige som ett framtida hot.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Abraham skriver:

    Kan jag som invandrare från Afghanistan vara medlem i SMR?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • S. skriver:

    Har sagt det förut och säger det igen: Problemet är större än så..
    Jag själv kom hit för 20 år sedan och är väldigt tacksam för det hjälpen Sverige har gett mig och min familj. Mina föräldrar anpassade sig direkt och lärde sig svenska och till och med hemma vi pratade svenska.Mina föräldrar började jobba direkt för vi ville inte ha socialens pengar. Jag och min bror utbildade oss och idag är vi egen företagare med 35 anställda ..

    Om ni frågar mig så är hela systemet åt helvete. Jag har sett familjer som har bott här i 15 JÄVLA år som fortfarande behöver tolk och går på sos och det irriterar mig ordentligt. Att vara rasist kommer man inte långt med men kommer man med rimliga förslag så vinner man fler röster.

    Dagens kriminella lever lyx här i Sverige så ändra lagen för kriminella, hårdare straff och till och med utvisning.
    Hur kan man tillåta en civil spotta polisen i ansiktet eller köra över polisen??
    Det är ett skämt, så ge polisen mer makt.
    När en bankrånare dödar en polis så glöms det efter någon månad men när en polis drar pistol för skydda sig så ska han förlora allt han äger och har och rubriker i ett år.

    1. Ställa språk krav för alla invandrare.
    2. Inga mass bidrag efter 3 år ( De ska klara sig precis som alla andra)
    3. Det ska vara lika för alla, invandrare eller svensk..
    3. Satsa på utbildning, skolor och lärare.
    4. Stänga regler för invandrare som ställer till problem.

    Jag är invandrare men till och med jag börja få nog.. Forsätter det så här så är allt åt helvete..

    Nu har jag sagt mitt..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
    • karlsson skriver:

      Tyvärr förstör majoriteten av dagens invandrare för de som sköter sig.När tom invandrare som du själv tröttnar måste det till en lagändring,detta kommer ej att ske med dagens mjäkiga,fega politiker…

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Anti rasism ! skriver:

    I feel sorry for all of you, rasism is On of the main weapons of human ignorance and mental disabilitys and seeing that you all still exist in a modern world clearly states that humanity is something you all lack and need to accuire / Proud Black Lady!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Frank skriver:

    Själv tycker jag att fler borde jobba mer politiskt för tror att vi kan göra mest nytta där för att stoppa invandringen. har svårt att tänka mig demonstrationer kommer att hjälpa så mycket. ett alternativ är att få bort folket som sitter i makten som bestämmer om invandrar frågor. försöka få svenska folket på våran sida om invandrarpolitiken.
    När man har folket på sin sida där efter kan man göra stora förändringar. själv springer man inte ut och slåss för svenskarna rätt, utan försöker skapa ett svenskt samhället som har en strikt invandringspolitik. möjligen att sverige skulle behöva ett inbördeskrig då ser man vart den allmänna svensken står och jag tror att de skulle vara fler som ställer upp än vad man tror att ta över riksstaden och den verkliga makten över skolor sjukvård ja allt.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +1 (av 1 röst)
    • karlsson skriver:

      Du har rätt,vi går mot ett inbördes krig,allt fler svenskar har börjat vakna upp o vågar stå för sina åsikter.Dags att ta upp kampen för Sverige….

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Anonym skriver:

    Om nordfront skulle styra Sverige så skulle vi ha ett u land.
    Med tanke på kompetensen i allt skrivande inlägg tex stick till ditt land osv.
    Det får mig att tänka på Nordkorea eller Vitryssland, eller varför inte Ryssland. Det vet vi ju alla att det inte så bra för.
    Man löser inget med våld.
    Att ni står för demokrati och öppna åsikter, så allt skrattretande.

    Patriot.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • vikingQ skriver:

    Jag är äldre än alla andra här men jag ser hur faran ökar för varje muslim vi tar in.
    Det handlar inte bara om vanliga invandrare, det handlar om ett folk som tror på felvrängd koran.
    Somalier, arabfolk, alla muslimer utnyttjar oss, skrattar bak vår rygg, dom kommer in som läkare,politiker,implemterar sig i samhället, bidar sin tid,när dom förökat sig(14 ungar och 48 000 i bidrag),allierat sig i hela Sverige i sina moskeer där dom har utbildning på vapen och krigsföring,tålmodigt. Då tar dom över med våld, vi blir bara en marionett. Jag och många i min ålder har INGET att förlora, vi vill gå EMOT detta, vilket slut det är blir så ska vi slåss för att befria Sverige från parasiterna, vi har barn och barnbarn.Vänd aldrig en muslim ryggen, han flinar åt dig. 10 åriga mulimer är vapenföra, fruarna går med AK4 i kjolarna. Varför ser inte resten av svenska folket vad som händer, har dom bomull i skallen. Jag är inte rasist men skiträdd för det som kommer att hända. Finns lösning på detta men det krävs samma tålamod som muslimerna innan dom flög in i tornen. Planering tålamod som Breivik, men mot rätt mål.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
    • MN skriver:

      – muslimerna innan dom flög in i tornen.”

      Och beviset var ett pass som helt oskadat singlade ner på toppen av resterna till World Trade Center? Nej, du har mycket läsning framför dig!

      I övrigt så förstår jag din oro och delar den, vad du helt verkar missa är att muslimsk invandring är toppen på isberget. Europas gränser står vidöppna för all främmande invandring och syftet är att blanda ut den vita rasen så att den till slut dör ut.
      Vill du veta vilken hantverkare som slår med detta verktyg emot Europa så skall du läsa Judarnas roll på Nordfront och Youtuba Barbara Spectre Lerner. Bland annat, börja där.
      Vad Breivik anbelangar så finns det få nationalsocialister dom håller honom högt, han var sionist och ville åka tillbaka i tiden för att mörda Adolf Hitler. Inte min kopp te.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
    • Anonym skriver:

      Dr Judy Wood Where did the Towers go? http://www.vimeo.com/63810454

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Daniel skriver:

    Har läst igenom en del kommentarer och blir förbannad när jag läser att en del tror att Invandringen har varit bra för att tillfredställa konsumentbehovet hos storföretag.

    Men en sak ska jag tala om för er!

    Jag är en småbarnspappa och är en del i en kärnfamilj, men vi är båda föräldrar arbetslösa trots dagligt flitigt arbetssökande, vi lever på halva existensminimum och hade vi inte haft så godhjärtade släktingar att hjälpa oss med ekonomi, hade vi suttit i rännstenen. Vi har inte råd att konsumera längre, är väldigt glad om jag kan unna mig en glass varje vecka.

    Sedan att företagen fortsätter skära ner på personal samtidigt som behoven av arbeten ökar i takt med befolkningen hjälper inte mig och min fru i vårt arbetssökande. Något socialbidrag har vi inte, och är tveksam till om vi skulle få det ihuvudtaget. Alla ansökningar till ekonomiskt stöd hos olika fonder nekade, och det tog oss extremt lång tid att få dagisplats.
    Dagmammor finns inte längre, inte i den ort vi bor i iallafall, sökte överallt men fann ingen, så under en väldigt lång tid var det bara en av oss som kunde leta ett arbete.

    Har fått ett flertal nya främmande grannfamiljer i området, som inte kan prata svenska eller inte vill. De verkar heller inte tala Engelska, och vid alla försök att kommunicera blir jag antingen ignorerad eller avvisad. De kör alla fina bilar och varje gång man ser dem komma hem ifrån mataffären med 5-6 fyllda kassar med mat så fylls jag med avundsjuka, tänk om jag hade råd att äta så? De verkar heller inte ha någon tid att passa, eftersom vi är arbetslösa ser vi dem varje dag och ingen är det som glider iväg till jobbet på morgonen vad jag har sett.

    Känner mig som en främling i det land som jag är född till att bo i, för bara 15 år sedan så var inte alls ovanligt att folk stannade och pratade med varandra längs vägen de gick till mötes på. Men idag känns det oftare som att jag försöker skydda min plånbok i fickan och ser mig över axeln vartän jag går, vågar knappt gå ut när det mörknat för alla varningar som ges i Media om ökat antal våldtäkter, ficktjuvar och allt annat drägg.

    Orkar snart inte mer.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
    • karlsson skriver:

      Bästa Daniel,lider med dig o din familj.Det enda du kan göra är att rösta på SD.Om du inte är blatte får du ingen hjälp i Sverige så länge inte Sverige styrs av SD,Mvh Karlsson

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Nationalbolsjevik_ skriver:

    När för vi en kampanj mot nyliberalismen och kapitalismen mina herrar? Jag tycker det är dags att vi gör det.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • martin skriver:

    hej
    glöm inte att ca 3 miljoner svenskar flytta till usa 1895 på grund av svält.TÄNK FÖRST PÅ DOM….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Hej,det har fn i mig gått för långt nu,läste i en tidning om en musse som säger att ni svenskar har sådan respekt för oss muslimer!ja du inte jag i varje fall,kom inte nära mig,varning.jag tycker vidare att mona salin kan ha dom boende i sin trädgård o källare,trodde i jag ,nej då vart det nog liv,såg ni när hon hade slöja på sig i tv.,en stor skam,men är man sosse så,och ska dom nu hit så kan dom väl bo i dom övergivna byarna i norrland,där finns det plats,men ne dom ska dit dom kom från,hoppas SD vinner valet,Hälsningar fr ryttmaster.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • hatainvand skriver:

    Är så trött på att sitta i väntrummet på landstinget där det övervägande gamla men dessa invandrare ett barn som är sjukt och de är så många som är med och de tar stor plats i väntrummet visar ingen hänsyn till de våra gamla samt att de vässnas en del. Ungarna deras är inte lika väluppfostrad det gapas och skriks med irritation så drar man sig för att sitta i väntrum! Stolt för att vara svensk puh inte nu längre,,,, kolla på dessa djävla tiggare utanför matvaruaffärerna va?? sa till en : åk hem för helvete!! sitter med nya iphone i smyg å tigger!!! Näe åk hem för helvete!!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • hatainvand skriver:

    Läser om och om igen om besparingar och konsekvenser som sker! Sjuka får ligga i korridorer, pensionärer får knappt barnportioner, personal mår dåligt av att de inte hinner med som de så gärna vill, mask i sängar på vårdhem osv! Meen vart tar då våra skattepengar vägen egentligen! Varför finns det bostadsområden som är överbefolkad av invandrare samtidigt som vi har bostadsbrist stackars studenter får inge bostäder,, hoppar av deras utbildningar! Bra framtid för våra ungdomar duktigt jobbat av våra politiker! Men det är väl synd om de där folket ta in mera vettja låt de ta våra jobb och bostäder och stjäla mera, förstör våra seder t ex jul och midsommar näe kanske emigrera till Norge snart där har de iallafall fått nog av invandring och säger Nej!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • älgjägare skriver:

    Älgjakt det är väl avkopplande och svenskt? Man jobbar och sliter för att ha råd att jaga det är dyrt! Tar semester för älgjakt..så är det dags igen! Längtar tills hösten varje å Ja ja tills man ser alla skrotbilar efter skogsvägarna och de som är av ikke svenskt medborgare som plockar bär och svamp! Skogens delikatesser som finns under älgjaktstider men även där ska vi nu få dela med oss, vet inte om jag klarar av snart och sitta på pass dag ut in se dessa störa! Deras bilar skramlas och stör, ingen hänsyn till oss jägare! Allemansrätten visst för oss men för de som inte förstår vad gör man med dem då? Dessutom har de mage att sitta utanför Willys och sälja bären!! Skattefritt!! Oskattade/oförsäkrade bilar !! FY fan vad less man blir!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • j åker skriver:

    Än en gång en välskriven välartikulerad artikel som stämmer på pricken. Det ända orosmolnet var kamelryttaren som viftar med MIN fana, hemsk bild.
    Kampen kräver mer ord

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • fråga skriver:

    Så vitt jag vet finns det organisationer i världen som samlar in en massa pengar till utrotningshotade djur. Varför samlas det inte in pengar till att hjälpa den utrotningshotade svensken?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Anonym skriver:

    Ha Ha, halkade in på denna sida då jag tänkte trycka bort från en opinionsundersökning. Undrade först var sjutton jag hamnat, sen läste jag lite och…
    Vi ska nog prisa Herren för varje invandrare som kommer hit, för det verkar som om all inavel påverkat IQ´n på ett dystert sätt. Massinvandring? Den var högre under Balkankriget. Och utan invandrarna krymper Sveriges ekonomi. Fakta.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Transicilia skriver:

    Det är lätt att tro att det är judar och USA som styr men det är inte i så egentligen. I They Live finns bevis på att det är utomjordingar som styr men vi kan inte se dom för vi är hypnotiserade. Sen finns det s.k reptilianer också som kan byta form. Davidicke.com är den bästa sidan om man vill veta mer om dom. Men många som är judar är också reptilianer. Reptilianerna kan byta form och lever länge länge och vissa kan ha övernaturliga krafter. Dom jobbar för att hela världen ska få en New World Order och då styrs alla av reptilianerna. Infowars.com WE ARE THE RESISTANCE!!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • mr fat skriver:

    En sak är sant så även om han heter mustafa I sitt pass så är han Anders inuti

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Johan skriver:

    Är det ingen som bryr sig om landet Sverige längre ? Bara en massa mesiga blåögda, naiva, flummiga Svenskar.MP – rök ert hasch och dröm vidare.Vem bestämde att vi ska vara mångkulturella ? Inget val om det, bara köra över. Reinfeldt och Lövén är landsförrädare !

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Daniel skriver:

    Jag tycker att du har fel! Jag förstår dock ditt resonemang men jag tror absolut inte på det. Vi är olika som ”raser”… människor… Vi har inte samma värderingar, temperament osv. Varje människa vill ha det lugnt runt sitt bo, det gäller var i världen du än bor. Du vill ha lika sinnade i din närhet, du vill känna igen doften av dina fränder, du vill prata samma språk och ha samma kroppsspråk osv. Vi är alla människor och har samma rätt att leva. Vi har dock inte rätt att sudda ut gränser som är dragna av högre makter… det finn en anledning att vi inte ska bo i samma zon… vi är inte lika!!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Christian Hamilton skriver:

    Pärs artikel är otroligt bra, men din kommentar Sandrine, är bland de bästa jag läst på länge. Jag känner igen allt det du skriver och de sista raderna bara öser ut friskhet vilket ger mig det viktiga syret att vilja samt att leva sunt och i sanning.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Christian Hamilton skriver:

    Ja tänk att det t.o.m. skall vara så svårt för folket att se självklarheter. Judarna har lyckats förvrida det sunda förnuftet hos normalt tänkande människor, vars ögon och öron registrerar verkligheten, under det att deras hjärnor bearbetar dessa intryck till att bli det motsatta. Jag slutar aldrig att förvånas över att detta är möjligt.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Ankan skriver:

    Ja Judarna får skulden för mycket. Men tänk så bra folk det är och så mycket landet Israel har tillfört. Shalom Israel!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Anti-Khazar skriver:

    Israel är inget LAND, ett land har definerade gränser, eller som dom själva säger, att gränsen för STATEN Israel är där IDF befinner sig.

    Dom vägrar definera sina gränser, och därför är det inget land.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Anonym skriver:

    Ja tänk hur skulle världen se ut utan sionisterna.. och hur de hittills lyckats dränera USA på skattemedel till Israels intressen och vad det i skada tillfört USAs befolkning är något vi inte får lära oss i svensk media.. http://www.DavidDuke.com

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Hej,

    vill göra en sak klar. Vi värnar inte om samma sak. Det finns ingen som helst koppling mellan det du skriver och det vår artikel handlar om.

    Till redaktörerna på denna sida:
    Vi vill att ni tar bort vårt namn från den här sidan och att ni i fortsättningen inte publicerar det igen. Vi ser oerhört allvarligt på det här och vill inte att det händer igen.

    // Redaktör

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • RF skriver:

    USA är ett land utan social rättvisa och jämlikhet, där befolkningen inte vet huruvida man får behålla sitt jobb nästa dag, och där man måste sätta förkylda personer i karantän, så att folk håller sig friska, då man inte har tillgång till kostnadsfri sjukvård. Nej, socialisering krävs i USA, annars kommer landet falla samman, medan bankirerna gnider sina händer av vällust.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Det vet ju även ganska många vänsterextremister med att bankirerna är gnidna judar som spelar folken som schackpjäser för profit och kulturkrockar för att försvaga varje folk och starta krig för deras vinnings skull.
    Tråkigt nog så anser inte de röda att vi borde fokusera på att bevara mångfalden, utan att fortsätta med vad överklassen(judarna) dikterar och förespråka miljöförstöring, antikultur och folkmord.

    Fokusera på den riktiga fienden, juden, som ni redan avskyr, men inte vågar benämna vid annat namn än ”överklass,bankirer” osv.
    För att få ett välfungerande FOLKLIGT samhälle så krävs det att tyrannen slås ut.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)

  • Kommentera

    E-postadressen publiceras inte.