Information angående Bollnäsmanifestationen

 

Klockan 13:00 startar vårt möte på Brotorget i Bollnäs. Där kommer Pär Sjögren från Motståndsrörelsen hålla tal. Vi har även andra överraskningar som väntar. Alla som vill visa att vi har fått nog av massinvandringen och kvinnokränkningarna i Bollnäs är välkomna.

Efter manifestationen kommer vi att samlas i en lokal för gemensam fika. Här finns då förstås även chansen att få veta mer om Motståndsrörelsen och diskutera med deras representanter. Är du nyfiken på hur DU kan vara med och rädda Sverige, missa inte den här chansen.

Eventuella egna medtagna fanor och plakat måste godkännas av demonstrationsledningen. Funktionärer kommer att finnas på plats. Lyssna till de instruktioner som ges.

Kontaktinformation: Pär Sjögren, par.sjogren@nordfront.se

Plats: Brotorget
Datum: 25 augusti
Tid: 13:00

Väl mött i Bollnäs!

flattr this!

  • Kommentarerna är efterhandsmodererade. Den som kommenterar är själv juridiskt ansvarig för innehållet i kommentaren. För att delta i diskussionen, läs våra regler här.

  • Bullen skriver:

    Fint!
    Nu tar vi och sätter packet på plats, en gång för alla

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +58 (av 62 röster)
  • Kristoffer Sparr Zakrisson skriver:

    Hör av dig mer om hur det blir med tröjorna Pär! :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +5 (av 9 röster)
  • kalle skriver:

    Här har ni ett tidigare tal som Pär sjögren höll i samband med ett mord på en svensk!
    http://www.youtube.com/watch?v=E0XMewNhM0c

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +26 (av 30 röster)
  • Anders skriver:

    Hoppas den där jävla blatten som är en av våldtäktsmännen får sig ett rejält kok stryk. Han förtjänar inget annat än att sparkas blodig, det där jävla blattesvinet.

    Och det där svenskhatande judiska packet Ester rogalski får gärna gå något liknande till mötes, hon också.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +22 (av 30 röster)
  • Sven E skriver:

    Ni är underbara, och jag hoppas det blir en fin demonstration på alla sätt och vis!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +21 (av 23 röster)
  • Tommy Lindqvist skriver:

    Skall bli riktigt trevligt på lördag :D

    Ser fram emot detta! ;)

    Skall bli trevligt att träffa er alla igen efter så lång tid!

    Nu visar vi kommunisterna och våldtäktskramarna vart skåpet skall stå!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +19 (av 23 röster)
  • Bollnäsbo och pappa skriver:

    Jag kommer!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +29 (av 31 röster)
  • Gustaf skriver:

    Hej!
    Finns det någon bra plats där man kan parkera sin bil?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +3 (av 3 röster)
  • Pär skriver:

    Testa så långt bort från centrum som möjligt, kommunisterna är inte att lita på.
    Dom har en förkärlek till att slå sönder döda ting.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +28 (av 28 röster)
  • AKtivist1 skriver:

    gustaf forsök på andra sidan av järnvägen mot sjön eller något sånt..ser bra ut på kartan iaf

    skräm inte upp folk,det står inte ”nationalist”på bilen din och alla vanliga folk ska oxo i centrum som vanligt

    inga problem

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +11 (av 11 röster)
    • Andersson skriver:

      Inga problem ska vi inte säga, fick ett fönster på min bil sönderslagen mitt i centrum förra sommaren :/

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
  • AKtivist1 skriver:

    Bara att låta bli me att gå inn i bilen om det är kommunister i närheten när man ska åka hem,ta en promenad i stan istället,om situationen hadde blivit så,värra är det inte

    kom ihåg när du går ur demonstrationen är du inte ”demonstrant”längre..ingen som känner igen dig,på samma sätt för du klyver inn i demonstrationen,lätt att låta paranoia ta överhånd

    jag kom inn i AFA demonstrationen på stockholm 10 dec utan at det var något problem,när jag forsökte att ta mig inn dit,du är ”normal”helt tills du trär över gränsen till demonstrationen,gläm inte de

    i eskilstuna parkerade alla brevid samlingsplatsen,inga problem,men de är inte bäst

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +3 (av 3 röster)
  • AKtivist1 skriver:

    Gustaf parkerings hus är nog något av det bästa vill jag säga..i sådana situationer

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +2 (av 2 röster)
  • Gustaf skriver:

    @AKtivist1

    Tack för informationen!
    Då jag inte varit på något liknande arrangemang tidigare tar jag tacksamt emot alla tips.
    T.ex. hur bör man vara klädd, ska man ha plånbok med sig, vad ska man tänka på.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +5 (av 5 röster)
    • Tommy Lindqvist skriver:

      Åk kommunalt så slipper du oroa dig över bilen ;) Klä dig bara helt normalt ( Vardagskläder) Jag tycker inte man skall ta med sig plånboken men pengar löst är bra att ha så att man kan köpa något om man blir hungrig m.m! Kan bli en lång dag!

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +6 (av 8 röster)
    • Folkgemenskap skriver:

      Drick mycket vatten på morgonen och bär med flaska vatten under dagen.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +8 (av 8 röster)
    • marxxus skriver:

      Glöm inte bort att tänka på mobilen. Det bästa är att vara utan, eller at ha en gammal reservmobil. Det är ju väldigt dumt att ge systemet en massa gratis information ifall man skulle bli gripen. Dessutom är det ju i många fall så att människor har betalat någon krona för sina lurar och då är det ju dumt at behöva köpa en ny i onödan.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +5 (av 5 röster)
    • AKtivist1 skriver:

      trevligt,bra att tala om det här tycker jag

      om man ska vara helt förberedad:

      ta inte med dig mer enn du måste,inte massor av bank kort och så där,nej inte plånbok,legg den igen i bilen..ta med dig pengerna du måste ha,ta med dig en vattenflaska,solglasögon.

      paraply är också det enda polisen inte tar ifrån dig,om man känner for att ha det,om man inte ska ha flagga eller annat,det kan vara bra att ha för någon,om man möter på eventuella stenkastar-traskvänster,de är stor skillnad från demon till demo..i til ex eskilstuna va paraply veldigt bra att ha i början

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +2 (av 4 röster)
    • AKtivist1 skriver:

      d är något helt specielt att vara me i en sådana demonstration så de kommer garanterad bli mycket roligt för dig :)du är skyddad att MÅNGA och Sveriges bästa gatu-aktivister! och du väljer själva hur nära motdemonstraterna du vil vara..så det är inte något press av något slag…

      du kommer va mycket glad du va me efter demonstrationen,de säger alla!

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +9 (av 11 röster)
    • Lena skriver:

      Vanliga kläder, hel och ren.
      Ingen keps eller stora tryck eller solglasögon.
      ABSOLUT INGA ”mysbyxor” eller träningsbyxor.
      Gärna skjorta och eller en sk. ”slip over”.
      Som skor passar någon smakfull lågsko eller kanske en taktisk känga. INGEN ”fetischkänga” av typ underground eller gatagrip.
      En hel och ren vanlig svensk helt enkelt.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +16 (av 16 röster)
  • Bollnäs terror skriver:

    Kommer att infinna mig på plats!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +14 (av 16 röster)
  • AKtivist1 skriver:

    Solskyddsmedel va oxo något många ångrade på att dom inte tog på sig i Etuna..men de blir inte något problem i lördags tror jag

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +5 (av 5 röster)
  • Revolutionären skriver:

    De sk. ”antirasisterna” måste väl organisera sig någonstans? Har de kastat in handduken? Hur koordinerar de sig? Någon som vet?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +5 (av 5 röster)
    • Kristoffer Sparr Zakrisson skriver:

      Nadja Olofsson
      Hej allihop!
      Vi har idag varit i kontakt med Polisen och fått besked om att vi har fått tillstånd att hålla vår manifestation på Brotorget. Även SMR har fått tillstånd att vara på Brotorget men deras tillstånd går ut innan klockan 16:00 då vår manifestation startar.

      Vi kommer alltså att vara på Brotorget från kl. 16:00 och vi håller på till senast 18:00.

      Vi vill tacka än en gång för allt stöd som visats oss både på Facebook och på andra håll. Vi är sjukt taggade inför manifestationen och hoppas att var och en tar ansvar för att tillställningen ska hållas fredlig genom att hålla en trevlig ton oavsett åsikt.

      Vi ses på brotorget!

      // Arrangörerna

      står det på facebook i alla fall..

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: -2 (av 6 röster)
  • E,M, skriver:

    Alla kvinnor bör studera evenemanget noga. Det kommer säkert dyka upp diverse motdemonstranter för att protestera MOT kvinnofrid och därmed FÖR fortsatta övergrepp. Vi kommer få ett ansikte på de som förespråkar fortsatta övergrepp.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +15 (av 17 röster)
  • Fredrik skriver:

    Ser verkligen fram emot lördagen, ”Vi har även andra överraskningar som väntar” det låter riktigt spännande.

    Har något hört något nytt från svensk hatarna?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +9 (av 9 röster)
  • Finlandssvensk förstärkning, ok? I så fall kommer vi tio man från Helsingfors. Har följt aktivt med den bedrövliga situationen ni har där!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +30 (av 32 röster)
  • stoltantirasist skriver:

    Hej allihop! Nu kommer en tjej som faktiskt tänker stå för sina åsikter. Jag är socialist och tänker delta i den antirasistiska demon som ni planerar att förstöra. Och jag måste säga att ni inte är kloka på en fläck. Jag har aldrig förstått mig på erat tänkande. Det är ingenting annat än inhumant o sjukt. Men det jag finner mest intressant är att ni alltid vrider o vänder på situationen för att kunna hata oss o allt vi gör. Våran demo går ju för fasiken inte ut på att vi är för övergrepp..skärp er! Det handlar om att inte dra alla människor över en kant. Ni bryr er ju inte ett piss om offret i sig, ni utnyttjar ju bara det faktum att gärningsmannen råkade vara invandrare i eran propaganda för att smutskasta invandringen. Oavsett vem som förgriper sig sexuellt på människor så är det inte okej. Leve alla människors lika värde! Leve socialismen! Jalla, jalla Sverige åt alla! Tack för mig!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: -55 (av 69 röster)
    • Revolutionären skriver:

      En brandman kommer in i ett brinnande hus. På marken ligger två medvetslösa personer. En är en återfallspedofil som tänt eld på huset. Den andra är ett litet barn.

      Pyrolysen är påtaglig, tjock kvalmig rök, bara någon minut tills dess att bradgaserna antänder. Du måste fatta ett snabbt beslut.

      Vem plockar du upp? Barnet eller pedofilen?

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +18 (av 22 röster)
      • stoltantirasist skriver:

        Förstår inte varför det är relevant i sammanhanget.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: -24 (av 28 röster)
        • Revolutionären skriver:

          En filosofisk fråga. Vem av dem plockar du upp?

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: +10 (av 12 röster)
          • stoltantirasist skriver:

            Troligtvis hade jag plockat upp barnet.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: -12 (av 12 röster)
          • Revolutionären skriver:

            Alltså är inte alla lika mycket värda? Du går alltså och upprepar floskler som du inte själv tror på likt en papegoja.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: +40 (av 42 röster)
        • Det är för att du är dum i huvudet. Jag berättar det eftersom du är så dum i huvudet att du aldrig hade kommit på det själv.

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: +13 (av 17 röster)
      • stoltantirasist skriver:

        såhär är det. alla människor är lika mycket värda oavsett kön, hudfärg, tro o sexuell läggning osv. Men om man ska gå in på individen o dess handlingar så är det inte samma sak.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: -20 (av 22 röster)
        • Gustaf skriver:

          Men arvet är det som främst påverkar våra handling. Ditt kön och din etniska härkomst påverkar alltså vem du är som individ samt dina handlingar.

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: +12 (av 16 röster)
          • Eje från Sverje skriver:

            Fast det är ju inte på långa vägar bevisat.
            Det finns lika många bevis som spräcker den teorin som stödjer den.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: -6 (av 10 röster)
    • Simon Lindberg skriver:

      Stå för dina åsikter alltså, därför du är anonym?

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +15 (av 15 röster)
    • sabelsköld skriver:

      Du behöver professionell vård, men tyvärr får du snart ingen i.o.m att de du röstar på hellre lägger pengarna på utländska lata drägg som vill komma hit och leva på oss.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +5 (av 5 röster)
  • Oi snälla rara flicka, skaffa dig en verklig helhetsbild av situationen i Sverige, Norden, Europa. Du är förmodligen mycket ung. Du kan vara nästa i kö. Hadu tänkt på det?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +22 (av 24 röster)
  • AKtivist1 skriver:

    De är bara traskvänstern som reser for att forsöra demonstrationer..inte oss :)

    lyssna på den våldtagnes pappa nu..dom gillar inte traskvänstern,dom forstår att eras destruktiva politik är årsaken till d här

    det är inte forsent att komma över til den positiva sidan :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +14 (av 16 röster)
    • stoltantirasist skriver:

      jaså? undrar då varför ni uppmanar till att bruka våld mot oss.

      Det är för att de inte förstår sig på den politik vi för.

      den positiva sidan..?? att bli nationalsocialist är ju som att trilla ner i det djupaste mörkret..

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: -32 (av 36 röster)
      • AKtivist1 skriver:

        hehe :)

        gör vi?nej!någon kanske pratar om att skydda sig själva mot stenkastar-vänstern eller liknande…men det är vell inte olagligt…eller hur,man måste frida sig sjävla när man har me voldsromatiker att göra….

        ja vi kämpar for en positiv framtid for folket..men om man tycker gruppvåldtekter,droger och ghetto är positivt…..så kanske de inte är d

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: +17 (av 19 röster)
        • stoltantirasist skriver:

          Inte bara det hörrudu. Har hört om mordhot o annat. förvånar mig dock inte. har själv åkt på ordentligt med stryk ett par gånger när SMR:are är inblandade.

          Kämpar för en positiv framtid? Ni är bara ett gäng vilsna iq befriade tonårspojkar som älskar att få uppmärksamhet o slåss. Ni tror att det är coolt. DEn ”gemenskap” ni tjatar om att ni vill bygga upp är ju skitsnack. Ni vill bara hitta en syndabock att skylla på för att det är enkelt. gemenskap..vilken gemenskap? bara dom ni godkänner kommer ju få ta del av den. jag tycker det är upp till mig att välja vilka människor jag vill vara med o älska, men framförallt vem jag vill vara. men tydligen inte…

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: -28 (av 32 röster)
          • Mattias S skriver:

            Sa inte du precis att man inte ska dra alla över samma kant? Så varför kallar du då ALLA oss för iq befriade tonårspojkar? Jag är 21 och gick ur gymnasiet med VG+ i alla ämnen. Och det här med att vi vill hitta en syndabock? Kortedala, Mariannelund ,Bollnäs, vad har de gemensamt? Jo precis, brott utförda av utlänningar? Fattar inte varför du inte ser det. Du verkar vara smart nog för att kunna se ut och tänka på vad som händer i vårt land.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: +11 (av 11 röster)
        • Dalkarl skriver:

          Jag vill inte vara oförskämd eller kverulera men kan du vänligen sluta missbruka, för att inte säga våldta det svenska språket i kommentar efter kommentar.

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: +16 (av 16 röster)
      • Vet du över huvudtaget vad vi står för plutten??? Och det är ju ni som brukar ”bruka våld” utan anledning och springa iväg när flaskorna tar slut i eran hen-påsar.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: +16 (av 18 röster)
        • stoltantirasist skriver:

          plutten? Jag vet precis vad ni står för. ni har en skev värdsbild där ni ser vita människor som överlägsna alla andrao som aldrig kan göra något felaktigt. ni anser att bara ”svenskar” har rätt att bo o leva i Sverige för att ni på allvar tror att samhällsproblem är kopplade till etnicitet..suck.. förstår inte hur ni kan tro att ni har patent på vad som kallas svenskt för det första men…

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: -23 (av 25 röster)
          • För det första jag är inte svensk, finsk med svenska som modersmål. Nej nationalister har inte någon patent plutten min, men tack och lov har ni inte det heller! Det kan vi lova er plutte!

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: +10 (av 12 röster)
        • stoltantirasist skriver:

          jamen okej då…VITA ARISKA NORDISKA människor…nöjd nu? Nemen dåså..sluta bete er som om ni har patent på det svenska då. jag är inte helt ”svensk” heller. jag är halvjude. Men jag har alltid sett mig själv som svensk. men så kommer ni o spottar en i ansiktet o påstår att jag inte har rätt att vara här ens.

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: -22 (av 24 röster)
          • Jude… Nu förstår jag dit skitsnack lite bättre. första gången inne på nordfront? DU TYCKS INTE FÖRSTÅ VÅR SYN PÅ SAKER OCH TING.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: +18 (av 18 röster)
          • Folkgemenskap skriver:

            Då du verkligen är, pga etnicitet, partisk i frågan om de nordiska folkens överlevnad har jag ett råd till dig – UR VÄGEN!

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: +18 (av 18 röster)
          • David skriver:

            Tveksamt fall om du är halvjude.

            Du är troligen en svensk rasförädare, med inslag av diverse andra etniciteter i ditt blod.

            En lögnaktig jude hade aldrig svarat rakt på frågan om barnet.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: +6 (av 6 röster)
          • stoltantirasist skriver:

            Svar till ”Folkgemenskap”

            Var det där ett hot?

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: -2 (av 2 röster)
      • Politik? heh! Nå berätta ifall vi inte förstår. Jo, tycker främst att om man kör er ”politik” så har man inte fattat ett skit. Vill ni förstöra det sista goda vi har kvar från gamla dar? Förstår du hur det skulle bli/se ut, din vardag också? De sku kanske vara bra för dig och dina polare att fundera lite grann. För vi kommer nog och krossa er om det är vad ni beställer. Tänk när blattarna inte behöver er kramar-hen mera. Vart går ni sen, kryper till oss va?

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: +10 (av 12 röster)
        • stoltantirasist skriver:

          Det ni inte förstår är att människan är en individ, inte en folkgrupp där alla beter sig på ett visst sätt. Vad är det för fel med att vilja alla det bästa? Att se alla människor som lika mycket värda?

          Förstöra? Alltså..bara för att jag vill lära människor leva i fred o harmoni med varandra o lära sig acceptera att det finns olikheter betyder inte det att jag förnekar ”svenskarna” att leva o utöva sin kultur. Jag har funderat o jag står där jag står. Krossa mig du..jag tänker inte backa.

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: -24 (av 26 röster)
          • Gustaf skriver:

            Snälla, det blir bara patetiskt när ni ”antirasister” ska argumentera om biologi.

            Den moderna vetenskapen har bevisat att arvet är den främsta faktorn som påverkar oss som individer. Vetenskapen har också visat att det finns betydande genetiska skillnader mellan folkgrupper. Den har även bevisat att etnocentrism är något naturligt vi alla föds med. Med andra ord: Vår ideologi är vetenskapligt bevisad, det är inte eran.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: +16 (av 18 röster)
          • Tommy Lindqvist skriver:

            Du verkar ganska blåst! IQ lösa är väl hasch vänstern! Bråkstakarna är också vänstern!Vänstern är de som alltid försöker att sabotera yttrandefriheten med sina motdemonstrationer men har mage att kalla oss för fascister!

            Jag tycker att du skall lära dig se vad ni håller på med egentligen!

            Du säger att du har åkt på stryk av SMR:are? De betyder att du har förtjänat de då du har mer eller mindre själv varit våldsam som har gjort att de har försvarat sig mot dig!

            Kom inte och säg som ni alltid säger ” Att du var en oskyldig individ ” för ingen tror på er längre förutom ni själva!

            Jag tror inte heller att du har åkt på stryk av någon från motståndsrörelsen!

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: +12 (av 16 röster)
          • Robert B skriver:

            Underhållande läsning :) Blir inte helt paff när en halvjudinna svamlar om ett samhälle där alla är individer. Men visst. Klart att vi är individer, Vi sitter ju inte fysiskt ihop. Men Svenskarna är också en del av något större, en folkkropp. Vi tänker i stor utsträckning lika, Vi beter oss i stor utsträckning lika. Vi fungerar bra tillsammans. Hur kan du inte se detta? En främling fungerar och tänker på ett annat sätt. Detta är högst uppenbart när dom bor i områden med fler människor av samma etnicitet. Blanda folkgrupper och det blir mjukglass med ketchup på. Funkar inte, inte för mej i alla fall ;)

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: +16 (av 16 röster)
          • AndreasÅ skriver:

            Har du även acceptens för personrån, misshandlar och våldtäkter? Brott som är kraftig överrepresenterade av invandrare. Och kom inte med att svenskar också begår dessa brott för hur hemskt det faktumet är så MÅSTE vi tyvärr ta hand om detta avskummet själva. Det betyder inte att vi har lust att ta hand om importerat avskum.

            Du kanske tror att du gör något bra för världen, men jag lovar dig att du inte kommer att gilla resultatet av dina handlingar när en dag i framtiden dina egna barn utsätts för främlingsvåldet. Redan för tio år sedan så hade vi 15 personrån på EN vecka i min skola där det kom ungdomar från Rinkeby och rånade svenskar på mobiler. Vakna!

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: +5 (av 5 röster)
  • AKtivist1 skriver:

    ”stoppa nazistorna”är ju de vanliga slagorden…också kommer man och säger att det här är vår grej :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +3 (av 5 röster)
    • stoltantirasist skriver:

      ja. jag skulle hellst av allt vilja skrika till er det ni brukar skrika mot utlännigarna. ”Ut med packet” Ni är en skam för Sverige..

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: -31 (av 33 röster)
      • Taipan skriver:

        Tycker stoltantirasist borde ta sig en funderare över hur stolt du är när du idintifierar din döde son på rättsmedicinska. Mördad för att han inte lämnade från sig sina ägodelar tillräckligt fort. Eller hur stolt är du när du finner din dotter i parken våldtagen och förnedrad av främlingar???

        Stoliga antirasister är en skam för Sverige. SVENSKA MOTSTÅNDSRÖRELSEN ÄR SVERIGES STOLTHET!!!

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: +28 (av 32 röster)
        • stoltantirasist skriver:

          Men lilla vän..du bekräftade just mitt påstående..ni tror på fullt allvar att kriminalitet är kopplat till etnicitet, men så är det inte.

          tyck så du. men jag är den jag är o jag står för det.

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: -27 (av 31 röster)
          • Gustaf skriver:

            Så då du anser även att ålder och kön inte kan kopplas till brott? Du tror kanske att gamla tanter begår lika mycket brott so t.ex. unga män?O

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: +12 (av 14 röster)
          • Mot etniskt självmord skriver:

            Nämn ett negersamhälle som är bra tack. Rinkeby, Rwanda, compton, Mali eller nått kanske?

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: +18 (av 18 röster)
          • Om du verkligen vill ha ett sådant mångkulturellt sverige som du mellan raderna beskriver så vore det praktiskt och flytta till mellan-östern du skulle få vara en berikare, de skulle älska det säkerligen. Hups vad europeisk, våldtagen och stenad jag blev.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: +16 (av 16 röster)
          • AKtivist1 skriver:

            comton=gangrelated murder every other day at 1.38

            http://www.youtube.com/watch?v=CXXnutrgxww

            något att jobba mot

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: +5 (av 5 röster)
  • Död Åt Mångkulturen skriver:

    Död åt Mångkulturen! Norden åt Nordierna!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +14 (av 14 röster)
  • AKtivist1 skriver:

    Biologi och beteende är bevisad många gånger

    http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-1334932/The-love-cheat-gene-One-born-unfaithful-claim-scientists.html

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +5 (av 5 röster)
  • Sverige i dag – Norge i morgen.

    Bare et spørsmål om tid før det blir like jævlig her som i Sverige, og folket våkner og gjør opprør.

    Veldig glad for å se at svenskene våkner opp. Ønsker dere en strålende demonstrasjon!

    Sverige har nådd kokepunktet og også ”critical mass” (i motstanden) som det heter. Det blir det samme her i Norge også – men det tar tid. Dessverre sover folk her alt for dypt, og vil ikke våkne før helvete er her.

    Bästa hälsningar från Norge

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +17 (av 17 röster)
  • OCH SEN PLUTTEN,jag är inte åtminstone intresserad av att kränka/misshandla er/invandrare för ro skull. Har inte heller nånting emot en rättvis värld var alla mår bra, det lyckas bara inte såhär och personligen vill jag inte att det skulle lyckas er omöjliga väg. Det finns raser, det är självklart, vi är annorlunda det är klart. Eran smältungnsmetod förstör ju mångkulturen som ni så värnar om. Vi kan diskutera vidare på torget om ni törs, ser fram emot vår debatt face to face.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +14 (av 14 röster)
  • Infov skriver:

    Till anti……
    Så du menar att en pedofil/våldtäktsman är lika mycket värda som vilken människa som helst?
    Har det brunnit totalt där uppe?
    Skulle du tänka likadant om din dotter råkade ut för något sådant brott?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +9 (av 9 röster)
  • Anonym skriver:

    Lycka till!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +4 (av 4 röster)
  • Colle skriver:

    Meine ehre heißt treue. Nationalsocialism!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +5 (av 5 röster)
  • Christofer skriver:

    Sänder ett stort lycka till! Ni gör gott!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +4 (av 4 röster)
  • Tourni skriver:

    Stoltantirasist, du låter lite som mig när jag var ung och dum men i slutändan när verkligheten hinner ikapp och man börjar ifrågasätta den hjärntvätt som skedde i skolan så börjar saker och ting att klarna.

    Du kläcker ur dig massa floskler om att kriminalitet inte ska ha med etnicitet att göra? Tyvärr, för dig. Så är det ett faktum att afrikaner och araber är överrepresenterade när det kommer till våldsbrott och våldtäkter.
    Det som borde vara sundast är att ta hand om de rötägg som vi redan har här och sluta importera mer av den varan.
    Man kan jämföra ditt resonerande med att försöka bevisa att färgen röd är blå till dödsdagar, poängen är att du aldrig kommer ha rätt då alla bevis går emot ditt påstående.

    Det är dags för dig och likasinnade att börja komma in i verkligheten. Kom inte och påstå att SMR är några bovar, offrets familj har tackat dem för stödet. För det andra har fadern i familjen bett er att inte genomföra detta jippo och det på eran egen facebooksida. Redan där var det uppenbart hur mycket offret betydde för er när det inlägget raderades illa kvickt.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +9 (av 9 röster)
  • stoltantirasist skriver:

    Nu kände jag att jag blev lite bombarderad här..XD O jag orkar inte svara på er alla. Så vi gör såhär istället..Om ni är intresserade så fortsätter jag gärna diskussionen ansikte mot ansikte istället. Jag heter Nathalie. Är ca 1,58 lång. 53 kg. Är blond o grå/blåögd. Jag kommer bära rosa shorts o en svart tröja med texten ”Inga nazister på våra gator” O ”kampen fortsätter, rasism ska krossas” Så ser ni mig o vill snacka så är det bara att hojta till eller komma fram o PRATA. Är inte ute efter våld. Så gör mig inte illa tack :) Så…nu vet ni hur ni kommer kunna känna igen mig o ni är som sagt välkommna fram. Jag tänker stå för mina åsikter!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: -6 (av 14 röster)
    • stoltantirasist skriver:

      O ja, jag är seriös bara så ni vet. O kommentera fan inte min etniska bakgrund. Jag vet själv vafan jag är. Jag är halvjudinna o stolt sådan också!

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: -10 (av 12 röster)
      • Revolutionären skriver:

        Ester Rogalski?

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: +4 (av 6 röster)
      • E,M, skriver:

        Erkänner du rätten för svenskar att vara lika stolta över att vara svenskar eller är det något som bara judar ska få vara?

        Många etniska grupper hyllas för deras bakgrund och identitet. Det lyfts fram som något positivt att vara jude eller vad som helst. Det märkliga bland så kallade ”antirasister” är dock att samma villkor sällan eller aldrig gäller alla människor, trots mantrat om ”alla människors lika värde”. En svensk som gör exakt likadant som en jude, kurd, syrian eller precis vad som helst – den betraktas som ond och elak. Alla löften om ”alla människors lika värde” är helt plötsligt som bortblåsta och människor behandlas olika på grund av hudfärg och etnicitet – d v s exakt det som brukar kallas ”rasism”.

        Kortfattat:
        Stolt jude = bra
        Stolt svensk = dåligt

        Jag har ännu inte träffat en så kallad ”antirasist” som verkligen är en antirasist som erkänner alla människors lika värde, oavsett hudfärg och etnicitet. Det är oftast så kallade ”antirasister” som delar in människor i grupper och ger dem olika värde, och som en egendomlig omständighet så ses människor med ljus hudfärg alltid som den onda parten och roten till alla problem. En ”antirasist” tycks alltid vilja veta hudfärgen på två personer som befinner sig i konflikt med varandra, och när den ena är identifierad som ”vit, blond eller ljushyad” så är det alltid där skulden ligger i konflikten.

        Det är de så kallade ”antirasisterna” som är som mest fixerade vid hudfärg och etnicitet. De har marknadsfört sig själva som helt färgblinda och som absolut inte bryr sig om hudfärg. De säger att hudfärgen är helt oviktig.
        Men så helt plötsligt så ska det kvoteras in människor på arbetsplatser, idrotter, bostadsområden och lite överallt – och då tycks denna färgblindhet vara försvunnen. Det är alltid till arbetsplatser och områden där det finns många ljushyade som det ska in människor med annan etnicitet eller mörkare hudfärg. Färgblindheten kurerade sig som genom ett trollslag!

        Ditt användarnamn klingar därmed mycket falskt. ”Antirasister” är inga antirasister överhuvudtaget. Det är en vilseledande varudeklaration.

        Jag erkänner rätten för precis alla etniska grupper att existera. Alla. Inga undantag. Ingen etnisk grupp ska försvinna och alla grupper ska skyddas, på exakt samma villkor. Det är äkta antirasism.

        Men eftersom mitt erkännande inkluderar även svenskar så tror jag inte att du håller med mig. Det beror på att du inte är en antirasist.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: +15 (av 15 röster)
    • kvinnlig aktivist skriver:

      Natalie, du är onekligen en typisk ”antirasist”. När det blir för mycket drar du ”stackarslillamig”-triumfkortet. ”Så gör mig inte illa tack”.

      Jag har mött maskerade på gatan som kastat flaskor, stenar och slagits i grupp. Inte sällan används triumfkortet, ”jag är ju en liten tjej” när ni blir påkomna, ifattjagade eller trängda.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +6 (av 8 röster)
      • stoltantirasist skriver:

        nej? Jag slåss bara inte. har aldrig gjort o kommer inte göra. jäkligt kaxig kan jag vara. men jag vill inte slåss. men som sagt. jag snackar gärna med er face to face, jag är inte rädd för att stå för mina åsikter o visa vem jag är så att. ja.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: -5 (av 7 röster)
        • kvinnlig aktivist skriver:

          Jag slåss vid självförsvar, gör inte du det? Enligt mig är det en naturlig instinkt.

          Motståndrörelsens aktivister är vana vid att möta folket ute i samhället. Mycket sällan resulterar det i våld.

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: +8 (av 8 röster)
          • stoltantirasist skriver:

            Då jag aldrig uppträder hotfullt på det sättet så borde jag tekniskt sätt aldrig hamna i våldsamma situationer. Men om du anser att jag borde få stryk för att jag kommer fram o ifrågasätter er så har du grova psykiska problem. Konstigt nog så händer det ju rätt ofta när SMR:arna är inblandade. O det är ju konstigt att du då ens tar upp ”självförsvar” när jag endast sa att jag gärna fortsatte diskussionen face to face?

            O nej, jag slåss aldrig. jag flyr hellre.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: -6 (av 6 röster)
          • Dalkarl skriver:

            Tekniskt sett så borde ju enligt din logik 84åriga Agneta inte blivit rånad på sitt halsband av främlingar i Malmö, inte heller borde många av kvinnorna som våldtas idag blivit våldtagna för inte uppträder väl de hotfullt mot gärningsmännen innan de blir utsatta för brott?

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: +7 (av 7 röster)
  • Hippien skriver:

    Nämen hallå! haha, har läst igenom eran lilla s.k ”debatt” och nu är det såhär va att det Nathalie (anti..) menar är förfan inte det att hon är FÖR våldsbrott på något sätt, sen om det är en svensk, neger, idier, blatte eller jag-(Blond, blåögd, 100%Svensk) som utför brottet så är väl förfan det skitsamma?
    Visst, det är ”vårat” land och vi har mer ”rätt” till att utföra tex ett mord än en blatte, men förfan, ett liv är ALLTID ett liv!

    Jag håller med er till viss det, det gör jag faktiskt, men jag hatar erat sätt att döma på.
    Jag säger: Skicka ut de jävlarna som utför brott av något slag men behåll de som faktiskt kan hjälpa Sverige. Nej, inte utnyttja, men Sverige behöver fler arbetare helt enkelt. Och om inte invandrarna fanns så hade DU fått göra skitjobben, tänk på det du.

    Sen så tycker jag att man ska sluta ta in så jävla många invandare och göra svenskar av de vi redan har, självklart.
    Tycker att dom ska anpassa sig efter oss MEN är det så jävla lätt att anpassa sig till 99% när det kommer små svin som er och förstör för dom?
    Tex: River/bränner deras butiker osv. Ge er på dom som utnyttjar Sverige ist för ihelvete och GEFAN i dom som faktiskt arbetar och sköter sig!
    Dock så kan man ju riva moskeer, dra av deras jävla slöja osv.
    Åthelvete med mångkulturen haha ;D
    Men som sagt: Om dom försöker lära sig svenska, arbeta och anpassa sig så välkomna dom då förfan.

    Tack för mig! //Teah ;)

    Ps. Hoppas det inte blev för mycket text för era små nazi-hjärnor. Ds.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: -17 (av 21 röster)
    • E,M, skriver:

      ”…men Sverige behöver fler arbetare helt enkelt”
      Nej, nu ljög du. Vi har redan arbetslöshet, så svenska arbetare behöver inte konkurreras ut ännu mer.

      ”Sen så tycker jag att man ska sluta ta in så jävla många invandare och göra svenskar av de vi redan har, självklart.”
      Nu ljög du igen. Ingen blir svensk bara för att man har ett svenskt pass. Vad du försöker göra här är att radera ut olika etniska grupper och göra om dem till något de inte är. Läs Folkmordskonventionens andra artikel.

      ”Tycker att dom ska anpassa sig efter oss MEN är det så jävla lätt att anpassa sig till 99% när det kommer små svin som er och förstör för dom?”
      Dels lögn, men också ett angrepp på den etniska och kulturella mångfalden i världen.
      All statistik talar sitt tydliga språk. Det är inte svenskar som angriper invandrare utan precis tvärtom. Det är svenskar som är brottsoffer i betydligt mycket högre grad. Därmed ljög du.
      Och det finns ingen som helst anledning för invandrare att anpassa sig efter oss svenskar. De borde istället behålla sin identitet så deras folk kan finnas kvar även i framtiden. Om man vill att invandrargrupper ska anpassa sig så vill man egentligen att de upphör som folk.

      ”Tex: River/bränner deras butiker osv”
      Återigen en lögn. Det är inte så verkligheten ser ut och alltså är du en lögnare.

      ”Ge er på dom som utnyttjar Sverige ist för ihelvete och GEFAN i dom som faktiskt arbetar och sköter sig!”
      De flesta utnyttjar Sverige och de svenska arbetarna. En absolut majoritet av de som kommit till Sverige under de senaste decennierna är inga flyktingar utan kan återvända hem till sitt folk och sitt land och göra nytta där. Sverige sägs ju vara ett rikt land och då är det bättre om alla dessa entreprenörer visar sin solidaritet med de länder som har ett större behov av de som du beskriver som arbetsamma och flitiga.

      ”Dock så kan man ju riva moskeer, dra av deras jävla slöja osv.”
      Varför ska man riva av en slöja på en muslim? Det är en del av muslimernas kultur och tradition och din uppmaning är föraktfull mot den globala mångfalden. Jag misstänker att du aldrig skulle komma på tanken att slita av en jude hans kippa, eller hur?

      ”Men som sagt: Om dom försöker lära sig svenska, arbeta och anpassa sig så välkomna dom då förfan.”
      Det behövs inte fler människor här i Sverige. Det har bott människor här i tusentals år och det har gått bra förut. Det finns inget som en invandrare kan som inte en svensk kan. I övrigt så hänvisar jag till svar ovan, att man inte ska påtvinga människor att försöka vara något man inte är. Att lura en arab att tro att han är svensk skapar bara utanförskap och framtida problem. Det är bättre för alla etniska grupper om de kan ges chansen att återvända till sitt folk och sin kultur så att den inte utarmas och riskerar att försvinna.
      Läs Folkmordskonventionen så ser du att det vilar ett personligt ansvar på varje människa att skydda alla etniska grupper i världen – inklusive svenskar.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +16 (av 18 röster)
      • Petra skriver:

        Otroligt bra skrivet! Lycka till i Bollnäs. Jag är glad att NMR tänker inte låter förövarens handlingar ta mer plats än dem som drabbades av deras hat och förakt av Svenska kvinnor.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: +3 (av 3 röster)
    • mamma till tonåring skriver:

      Jag fick däremot lite ont i min ”nazi-hjärna” efter att ha läst igenom ditt felstavade dravel.

      Du skriver lika illa som lilla Natalie…
      För att vara ärlig nästan EXAKT likadant som hon…konstigt.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +10 (av 10 röster)
      • Hippien skriver:

        HAHA så du antyder att jag stavar dåligt?
        Har du sett hur dom ”etniska Svenskarna” från SMR misshandlar det Svenska språket? ;)

        Och sen antyder du mer eller mindre att jag och NatHalie (Lär er stava hennes namn förfan) är samma person? Men det va ju sött.
        Även jag kommer troligtvis vara med under mot-demon och jag argumenterar och slåss mer än gärna. (: Dessvärre så lär ”ni” vara som blattarna och ta med er hela släkten för att slå ner en tjej på 1.59 (: Så otroligt moget.

        Men som sagt: Jag snackar och slåss, så det är bara att komma fram.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: -17 (av 17 röster)
        • mamma till tonåring skriver:

          Nathalie, spelar JÄTTEroll i sammanhanget, eller hur?

          Nåväl, att genomskåda att du och Nathalie formulerar er mycket lika varandra är inte svårt. Speciellt inte om man är van vid att tyda sådant.

          ”Snackar och slåss”? är det ett hot?

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: +3 (av 3 röster)
  • Hippien skriver:

    Men ojdå, ljuger jag nu oxå? :c Jobbigt läge.
    Jag ljuger inte, jag berättar bara min sanning ;)

    I dagens läge så behöver vi kanske inte FLER arbetare, men Svenskarna ensamma kommer inte klara av alla jobb. Då kommer det istället bli ett överflöd av jobb och för lite människor, det är därför vi ens tog hit negrerna från början, idiot.

    Klart dom aldrig kan bli etniska Svenskar, men dom kan lära sig våran kultur, vårat språk och fira våra högtider osv.

    Nej, att invandrare får sina butiker förstörda är förfan inte en lögn, pucko. Svenskar får även dom sina butiker sabbade, men det hör inte hit. Alls.

    Klart jag kan dra av en jude sin lilla hattjävel? Som sagt: Åt helvete med mångkulturen. :s

    Du verkar vara riktigt puckad du :D

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: -12 (av 14 röster)
    • E,M, skriver:

      Hippien:
      Bra att du erkänner att du ljög om att vi behöver fler arbetare. Både du och jag visste nämligen att ditt påstående inte var sant.

      Det ”överflöd av jobb” som du påstår ska komma, någon gång i framtiden, är exakt vad våra politiker har sagt under flera decennier. Det skjuts egendomligt nog alltid på framtiden. Vi får alltid höra att ”det kommer i framtiden att …”. Det är knappast någon som tror på det där längre. Det handlar istället om att försöka dumpa lönerna för svenska arbetare. Med fler som söker samma tjänst så skapas en arbetsgivarens marknad där lönerna kan hållas tillbaka, för att ge högre avkastning till aktieägarna. Massimporten av arbetskraft är mycket gynnsam för de kapitalistiska krafterna. Du kan ju själv googla på ”klassklyftorna ökar” eller liknande formulering så ser du snabbt att ditt påstående är en lögn.

      Varför ska olika etniska grupper fira svenska högtider? Jag tolkar det som att du vill byta ut svenskarna mot andra folk.

      Du får ett låta som om ligor av svenskar systematiskt angriper, bränner, plundrar och förstör butiker för invandrare. Det här vet du är en lögn, så jag förstår inte varför du upprepar det.

      För övrigt behöver jag inte förstärka mina argument med oförskämdheter. Varför du måste göra det kan du bara svara på själv.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +9 (av 9 röster)
  • stoltantirasist skriver:

    Så det var ingen som tordes snacka med mig asså? tråkigt. jag är som sagt 100% seriös med det där men det verkar inte ni vara…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: -13 (av 13 röster)
    • Those who betray, will ALWAYS walk alone skriver:

      Jo varför skulle vi inte tordas att prata med dig? Du sa ju själv att vi inte skall ta snacket här utan i Bollnäs.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +9 (av 9 röster)
    • kvinnlig aktivist skriver:

      Jag kan gärna prata med dig, både här eller på Brotorget i Bollnäs. Men du verkar så otroligt rädd. Skriver att jag tycker du ska ha stryk och tidigare skrev du ”snälla gör mig inte illa”.

      Du har en skev bild av vilka vi är och vad vi står för.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +9 (av 11 röster)
      • stoltantirasist skriver:

        Men så bra. det ser jag fram emot. O ja..jag låter rädd för att jag är bokstavligt talat livrädd för er egentligen. Det är lätt att sitta på nätet o vara kaxig men ska jag vara ärlig så kommer jag vara jättenervös o blyg när jag snackar med dig/er. Det är pga av saker jag sett, hört o varit med om. Skratta ni..men jag tycker inte det är kul. det är ganska jobbigt o jag känner mig skitfeg. Men jag fortsätter gärna diskussionen i Bollnäs..eller ja..försöker iaf.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: -4 (av 10 röster)
        • kvinnlig aktivist skriver:

          Det finns inget att frukta om man inte är ute efter att provocera eller gå till angrepp. Och du, man ska inte tro på allt ”man hört”.

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: +6 (av 6 röster)
          • stoltantirasist skriver:

            Nej jag tänker inte provocera eller angripa er. Jag vill bara prata lite. Så jag får väl lita på det..

            Nej visserligen ska man inte lita på allt man hör. men har man själv sett saker så är det ju lätt att man bildar sig en uppfattning som inte stämmer o inte tänker kritiskt.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: -5 (av 5 röster)
      • stoltantirasist skriver:

        o nej..jag vill inte att ni ska tycka synd omm mig..-.-

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: -8 (av 8 röster)
      • stoltantirasist skriver:

        Nej. Åt helvete med denna sida så ses vi på lördag, om ni vill, mina små nazzesvin =) puss o kram!

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: -17 (av 19 röster)
  • Taipan skriver:

    Avskyvärt trött på denna förvirrade kvinna som kallar sig stolt antirasist.

    Du sitter bara och berättar hur stolt du är över mångkulturen som förstör för alla människor i världen. Ingen människa mår bra av den förvirring mångkulturen ger. Det är ju inte bara vi svenskar som blir drabbade utan även invandrarna själva. De kommer till ett land där man börjat förneka sig själva, könsroller som suddas ut och kontroll över vad människor skall tycka och tänka.

    Har stollig antirasist tänkt på vad detta resulterar i? Invandrare som blir fruktansvärt rädda om sina barn och därför låser in sina döttrar efter skolan, livrädda för att de ska träffa någon kille/tjej som skall uttnytja dem?

    Den så kallade antirasismen/mångkulturen är INTE konstruktiv utan destruktiv. Inget gott kommer ur den utan människorna blir mer och mer förvirrade och skadade rent psykiskt. Detta resulterar i kriminalitet, egoism, motsättningar och totalt kaos. Men kaos är ju precis och andra sidan vad ni rödingar strävar efter.

    Stolligantirasist. Du är en indoktrinerad människa som jag tror i grund och botten mår riktigt dåligt. Hoppas du kryar på dig!

    Taipan

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +12 (av 12 röster)
    • stoltantirasist skriver:

      näääe…så illa mår jag faktiskt inte. jag får ju happy pills =) men tack för omtanken =)

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: -10 (av 10 röster)
      • NS-tjejen skriver:

        Om jag var ”antirasist” i det här mångkulturella helvetet hade jag likt stoltantirasist också knaprat piller. Man behöver ta starka saker för att lyckas blunda för verkligheten! Bra att hon vågar erkänna det i alla fall…

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: +15 (av 15 röster)
  • kvinnlig aktivist skriver:

    Svar till Nathalie:

    Hur i hela fridens namn kan du få mitt svar till att jag anser att du ska ha stryk? Helt sanslöst.

    Jag skrev att jag endast nyttjar våld då jag behöver försvara mig.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +6 (av 6 röster)
  • finnjäveln skriver:

    Till stoltantirasist och Hippien!

    Jag har suttit och läst era argument och diskussioner här på kommentarforumet, tyvärr kan jag inget annat än skratta, ni måste vara otroligt dumma eftersom era argument kryllar av faktafel!

    Dessutom sätter ni ord i mun på folk vilket ju ej är ovanligt men rätt så dumt!
    Ni går också mot er egna såkallade värdesättningar, tex säger ni er vara toleranta mot alla! Men redan att sitta vid er dator o slänga skit på hederliga nationalsocialister är urdumt, dessutom vart tog den här ”toleransen” mot alla vägen? Ni tolerar ju inte nationalsocialister , gå inte ut med uttalanden ni inte kan stå för!

    Ni har mycket kvar att se av världen innan ni förstår att nationalsocialism är den rätta vägen! Däremot bör ni skaffa en stor del IQ till innan ni argumenterar! Ni får er bara att verka dumma, plus att er förmåga att skriva verkar som om ni skulle vara någon liten tjej/kille i åldern 16-22 . Er argumentations förmåga är urusel, dessutom är ni för aggressiva! Ni skulle aldrig klara en vettig debatt!

    Väx upp era bortskämda skitungar och se världen innan ni börjar hugga mun! Läs på er lite och stöd en inriktning först då ni vet vad den handlar om!

    Ps. Min ”nazi-hjärna” klarade bra av era texter, frågan är mer om ni kommunister och liberaler klarar av ren svenska! Varför flyttar ni själva inte till rinkeby om ni nu älskar mångkulturen så mycket?

    Hoppas ni nu ens fattade nåt, fast jag inte har allt för stora förväntningar!
    Hoppas ni nån dag förstår alla era misstag då ni får er sharialag!
    Men annars ha en trevlig fortsättning på er löjliga diskussion!

    Med vänliga hälsningar : Emil från Finland

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +15 (av 15 röster)
  • Thomas skriver:

    Nathalie förtjänar respekt eftersom hon i alla fall har tagit ställning och står för sin åsikt. Hennes idéer må vara hur galna som helst men att håna och förlöjliga henne som person för detta är fel. De motståndare som inte utgör ett omedelbart hot eller är respektlösa på annat sätt bör behandlas ridderligt.

    Människor kan ändra åsikt och vi bör alltid uppträda värdigt vid möten med oliktänkande oavsett hur förvirrade eller avskyvärda saker de framför. I framtiden kommer vi troligen att än tydligare tvingas välja sida när det mörknar till vapenfärd, men där är vi inte riktigt ännu. Så diskutera värdigt med Nathalie på lördag men slå tillbaka om du blir angripen av antirasister/antivita.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +7 (av 11 röster)
    • Thomas skriver:

      För övrigt är jag trött på att folk skriver ”Dra alla över samma kant”. Det heter ”Dra alla över en/samma KAM” och härstammar ursprungligen från det tyska ”alle über einen Kamm scheren”. Tidigare sa man ”inte skära alla över en kam”

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +9 (av 9 röster)
  • jag skriver:

    det enda dom där antirasisterna kommer med i sina argument är utan invandrare ingen pizza, pizza är från Italien och Italien ligger i Europa. ;)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +5 (av 5 röster)
  • Tommy Lindqvist skriver:

    Jag såg på den ”antirasistiska” Facebook gruppen att Rickard Karlsson skall delta! Ganska komiskt faktiskt då de pratar om Peace and love och att de som kommer att delta är fredliga individer! Jävla hycklare till landsförrädare dessa anti vita är!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +1 (av 1 röst)
  • Patrik skriver:

    stoltantirasist du sätter en stämpel på mig utan att träffat mig eller någon här. Så du är rasist. Jag är en helt normal 2 barns far, hårt arbetande fabriksarbetare, egenföretagare, mm!

    Jag och många andra, inklusive dom drabbade tycker det är osmakligt att ni ska ha en ”folkfest mot rasism” som en lokal politiker uttryckte det efter det tragiska som hänt. Där även en av dom misstänkta för våldtäkten ska gå i ert led.

    Jag vet inte varför jag skriver till dig, för du är inte mottaglig för argument. Du sitter med dina skygglappar och tror att du kämpar för något gott och fint. Men vågar inte se sanningen bakom all skit som sker i vårt land idag. Men kolla den här länken som jag skickar och se klart den så vore det skoj att se vad du tycker. Hur media, polisen skiljer sig åt i Sverige och Norge.

    http://www.youtube.com/watch?v=8IDweyTBkRk&feature=player_embedded

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +6 (av 6 röster)
    • stoltantirasist skriver:

      Rasism innebär att du delar in människor i olika raser o värderar dom därefter. Det finns även en modernare rasism, en så kallad kulturrasism där man istället värderar o ser ner på olika kulturer. Jag gör ingenting utav dessa två. Så läs på lite innan du ger dig på mig. Jag kan däremot erkänna att jag har 0% tolerans till rasism o främlingsfientlighet o att jag påstod att ni var ett gäng iq befriade tonårspojkar. Vilket jag kan hålla med om att det var fel av mig att säga. Men jag har snackat med många nationalsocialister o fått uppfattningen av att ni är obildade, rädda för det okända o otroligt trångsynta.

      Vad du tycker bryr jag mig ärligt talat inte om. Jag vet var jag står o varför jag deltar i demon.

      Det är lögn att jag inte är mottaglig för argument. Jag har bara valt en ståndpunkt o faller inte för grupptryck. Ni kan sitta här o klanka ner på precis allt jag skriver. Ni kan berätta för mig gång på gång hur dum i huvudet jag är som tror på en demokratisk o solidarisk värld. Men jag tänker aldrig låta mig hjärntvättas eller backa undan. O ni kan räkna med att jag tycker exakt likadant om er.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: -3 (av 5 röster)
      • E,M, skriver:

        stoltantirasist: Så du menar att Sverige och alla andra länder är rasistiska eftersom de flesta har skrivit under FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, där det redan i andra artikeln tydligt står att det finns olika människoraser?

        Som jag påpekat tidigare här i tråden så är du ingen antirasist. Du tillhör den grupp människor som menar att alla länder där det bor vita människor behöver en omfattande invandring, men som aldrig ställer er upp och säger att länder med icke-vit befolkning behöver invandring. Och det beror på att ni gör ert urval på kriterier om etnicitet och hudfärg, det vill säga exakt det du anklagar oss för. Därmed är du bara en simpel lögnare.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: +3 (av 3 röster)
        • stoltantirasist skriver:

          läste inte du vad jag skrev? Delar in människor i raser o ger dom OLIKA VÄRDEN…

          Var har du fått det ifrån om jag får fråga? Vit som svart…svensk som somalier..ni ska ALLA ha samma rättigheter. visst hyser jag ett visst hat till vita människor pga av all skit vi gör. Men det betyder inte att jag anser att ni har mindre rätt att leva. vill du flytta till Tanzania ska du som vit bli trevligt mottagen, precis som vemsomhellst. Så lägg ner det där skitsnacket om att jag är anti-vit.

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: -3 (av 3 röster)
          • E,M, skriver:

            När samma människor som kallar sig ”antirasister”, precis som du gör, anordnar demonstrationer där ni deklarerar att precis alla – det vill säga även svenskar – har rätt att vara stolta över det dom är, ja då ska jag ta dig på allvar.

            Precis som jag skrivit ovan så anses det vara fint att vara kurd, jude, zigenare eller syrian. De ska få värna om sitt kulturarv och sina traditioner. De så kallade ”antirasisterna” ligger sitt huvud lite på sned och är såååå toleranta och förstående. Men så fort det kommer till en europé som gör exakt samma sak, ja då sätter ”antirasisterna” igång och rör upp gorilladamm. Det är ingen hejd på anklagelserna om ”rasism, främlingsfientlighet och intolerans”. Det skapas Facebokkgrupper och det gråts ut i media. Det ordnas demonstrationer och fans moster.

            Jag väntar till den dagen då ”antirasisterna” gör skäl för sin slogan ”alla människors lika värde”, ställer sig upp och deklarerar att ALLA människor har exakt samma rätt att vara stolta över sitt arv, sin kultur och sina traditioner. Men det kommer aldrig att hända – det vet både du och jag. Och det beror på att ”antirasisterna” är lögnare, hycklare och raka motsatsen till antirasister. Ni har olika värden på människor, och era urvalskriterier är hudfärg och etnicitet, där ni inte erkänner vita människor samma rätt att vara stolta över sitt arv som andra.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: +5 (av 5 röster)
      • Mari skriver:

        Ni Vänstermuppar är bra på att hitta på ord. Kulturrasism. Det ordet kan inte finnas i rätt mening. Kultur är inte rasrelaterat så alltså kan man inte vara kulturrasist. Lika lite kan man inte vara rasist för att man ogillar en religon då det inte är rasrelaterat.
        Sen gapar du om hur du tycker alla är lika värda. Men inte lika värda längre om man begår ett hemskt brott. Ändå vägrar du se villka som utför de flesta mord, våldtäkter och misshandlar i Sverige idag. Jag gissar på att om du blir överfallen och våldtagen av fyra arabiska muslimer som endast gör det för att du är för lättklädd och ska straffas så kommer du när du ligger på akuten och sys ihop säga” men det kunde ju lika gärna varit fyra pursvenskar som gjorde det”

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: +3 (av 3 röster)
  • stoltantirasist skriver:

    och nej jag tänker inte titta på eran jävla propaganda. den har jag fått nog av.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: -8 (av 8 röster)
  • Normal Bollnäsbo skriver:

    Välkomna rättvisans försvarare!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +8 (av 8 röster)
  • Undrade skriver:

    Hej.

    Vill bara slänga ut en öppen fråga, då polisen inte kunnat fastställa att någon våldäkt har skett.

    Vad sker ifall det visar sig att historien är påhittad, framhetsad av div nationella?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: -5 (av 5 röster)
    • Nordisk Arier skriver:

      Så länge en enda våldtäkt begås av främlingar där nordiska kvinnor är offer och så länge en enda vidrig röding försvarar detta så rättfärdigar det vår närvaro i Bollnäs hundra gånger om. Kryp tillbaka till kloaken där du hör hemma!!

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +4 (av 4 röster)
  • Patrik skriver:

    stoltantirasist länken jag la ut var ingen propaganda från SMR utan 2 statliga nyhets reportage där en polis från Sverige och en i Norge blir intervjuade varför dom tror att överfallsvåldtäkterna stigit med 60% under en sommar i respektive land.

    Jag stödjer allt från SD till Motståndsrörelsen som jag ser som dom goda krafterna här i landet. Jag har 2 barn som jag älskar över allt annat och det är så enkelt för mig att det är mina barn och barnbarns framtid jag tänker på och inget annat.

    Skulle jag vilja att min dotter växte upp i ett muslimskt samhälle som exempel, Saudiarabien, Iran, mm där dom inte får gå i skolan, ta körkort, inte gå ut utan eskort från en manlig släkting. Blir dom våldtagna så är det deras fel och dom kan straffas med döden, vilket händer.

    Eller växa upp i ett land där dom får gå i skolan, utbilda sig, jobba, köra bil, rösta, mm. Min dotter har läshuvud och läser en mycket svår utbildning och har som mål att läsa vidare i många, många år. Så hon har topp betyg och en ljus framtid väntar henne.

    Så därav gillar jag inte att Muslimer nu kommer med sin kvinnor förnedrande syn, det mest tragiska är att dom redan nu börjar få sin vilja fram med separata badtider. Caféer i förorten där kvinnor och män inte får vistas i samma rum när dom fikar.

    Skulle jag vilja att mina barn växte upp i Malmö 2012 eller 1940? Inget svårt val för mig. Jag är nu så gammal att jag ser en stor skillnad i det land jag lever i från förr och nu. Gruppvåldtäkter, personrån, getton där verken polis, brandkår eller brevbärare vågar sig in i. Våldtäkter har ökat med 850% från 60talet, person rån i vissa städer ökar med 200% på ett år. Kan skriva en bok här, men gör inte det.

    Så du dömer mig som rasist bara för jag älskar mina barn, barnbarn och vill att dom ska bo i ett tryggt land. Så att vi har Zlatan, Loreen, 1000 tandläkare som är invandrare eller vad C tjatade om räcker inte för mig. Det överväger tyvärr inte allt det andra negativa som det fört med sig.

    Jag önskar att mina barn fått växa upp på 60talet som mig när det knappt fanns fångar till fängelset, personrån, gruppvåldtäkter, mm var okända begrepp.

    Så dom jag är arg på är våra politiker som kör det här landet i botten, sviker alla laglydiga, hårt arbetande människor. Blundar hårt för det som sker och slänger sig med med fina ord som ”medmänsklighet” ”solidaritet” och tror att det slätar över det som sker.

    Så kalla mig inte rasist eller att jag delar in människor efter olika värden. Jag vill ha tillbaka mitt land där man kan bo, jobba och leva tryggt och dö värdigt. Där normen var att man inte är kriminell, jobbar och sköter sig.
    Så jag vill ha tillbaka mitt land som det var innan mångkulturen och massinvandringen. Men ser inget rasistiskt med det, utan har jag inte rätt till det enligt dig?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +3 (av 3 röster)
  • Morgan skriver:

    kan någon ge en uppskattning på hur många som kommer

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Henke skriver:

    Vad i helvete.

    Till ”Undrade”:

    Vad skriver du? Tror du seriöst att en nationalist skulle försöka ”framhetsa” en våldtäkt? Det som vi och förhoppningsvis ni också kämpar för att motverka. Blir så illamående. Om denna ”historien” är påhittad (vilket jag tvivlar starkt på) så bevisar det ändå ingenting. Statistiken ljuger inte. Dags att du öppnar dina ögon. Idiot.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +2 (av 2 röster)
    • Undrade skriver:

      Självklart så är jag emot alla former av våldtäkt, ville bara lyfta fram frågan då detta fall blivit något av ett ”hedersfråga” för SMR, nu har polisen gått ut med att inga spår har funnits efter en gruppvåldtäkt, däremot så riktar sig utredningen nu mot nån form av misshandelshistoria.

      Nationella har innan utredning blivit klar redan bestämt sig för att det här är en gruppvåldtäkt, nu kanske det visar sig vara fel.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: -2 (av 4 röster)
  • Undrade skriver:

    Du har rätt, statistiken ljuger inte. Enlig statistiken så begås dom flesta våldäkter av etniska svenskar.

    Statistiken säger också att SMR är grovt överrepresenterade i brottsstatistiken, hur ser ni på det?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: -5 (av 7 röster)
    • Dalkarl skriver:

      Tillbakakaka!!!

      Statistiken säger att utomeuropéer är grovt överrepresenterade i våldtäktsstatistiken, hur ser du på det?

      Statistiken ljuger inte, enlig statistiken så begås dom flesta brott i landet av människor utan anknytning till SMR. 

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +5 (av 5 röster)
      • Undrade skriver:

        All form av brottslighet är väl dåligt och skall bekämpas, problemet är att SMR som leder kampen för ett ”sunt” sverige är tungt kriminellt belastade.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: -10 (av 12 röster)
        • Simon Lindberg skriver:

          De uppgifterna har du fått ifrån? Stasi (expo)?

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: +4 (av 4 röster)
          • Undrade skriver:

            Offentliga handlingar…..

            Clas Lunds brottshistoria är tämligen offentlig också.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: -4 (av 6 röster)
    • Kettil F. skriver:

      @Undrande

      ”Enlig statistiken så begås dom(sic!) flesta våldäkter(sic!) av etniska svenskar.”

      Du ljuger din lögnare! Eftersom det INTE FINNS någon officiell statistik överhuvudtaget där gruppen ”etnisk svensk” finns med kan ingen, allra minst en lögnare som du, ange något alls ”statistiskt” om etniska svenskar, endast empiriskt är möjligt.

      Det som finns är ”svensk medborgare” och dit räknas t.ex. Kitimbwa Sabuni!
      http://www.dw.de/image/0,,2798815_4,00.jpg

      Men du kanske menade ”Enlig statistiken så begås dom flesta våldäkter av etniska AFRO-svenskar.”?

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +2 (av 2 röster)
  • Undrade skriver:

    Haha ni ser…statistik kan formas för att passa sina egna syften.

    Men hur ser ni på grupper som är överrepresenterade i brottstatistiken?

    Clas är väl dömd för både dråp o rån bla. Pär S har väl 11 domar i bagaget varav narkotikabrott är en.Resten av dom ledande i SMR har vä,l också ett digert förflutet.

    Finns det någon grupp i sverige som påstår sig kämpa för sveriges väl som är så grovt kriminellt belastade?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: -5 (av 7 röster)
    • Mari skriver:

      Jaha. Så då är det tillåtet att mussar och allsköns skit kommer hit och våldtar våra Svenska tjejer. Är det det du menar?. Om en person är straffad så är det ok att alla gör brott. Låter väldigt Vänsterextremistiskt att skylla ifrån sig på det sättet. Mussar förtrycker kvinnor men det gör inget för det gjorde Svenska män också för 700 år sedan.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +1 (av 1 röst)
      • Undrade skriver:

        Begår man brott så ska man dömas för det. Inget konstigt med det, oavsett om du är dödsknarkarnazist eller musse.

        Sen att SMR´s kvinnosyn är just hämtat från medeltiden är ganska så intressant grej att notera också.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: -5 (av 7 röster)
    • E,M, skriver:

      Undrande: Du verkar duktig på att ta fram statistik. Det är bra, det. Man kan som medborgare bilda sig en bra uppfattning om samhällsutvecklingen genom att titta på statistik. Kan du nu vara vänlig att redogöra för hur det ser ut med våldtäkter och gruppvåldtäkter i Sverige?
      (Här kan vi bolla tillbaka din fråga ”Men hur ser ni på grupper som är överrepresenterade i brottstatistiken?”)

      Medan vi andra väntar så kan vi titta på information från andra länder:
      Artikel om gruppvåldtäkter i London:
      http://www.independent.co.uk/news/uk/crime/gang-rape-is-it-a-race-issue-1711381.html
      Media i Sverige vs. Norge:
      http://www.youtube.com/watch?v=8IDweyTBkRk
      Justice Department i USA, med statistik som visar att vita män praktiskt taget aldrig våldtar svarta kvinnor, men att svarta våldtar alla och är dessutom överrepresenterade i statistiken:
      http://bjs.ojp.usdoj.gov/content/pub/pdf/cvus05.pdf

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: 0 (av 0 röster)
      • Undrade skriver:

        Som ni säger, statistik säger inte mycket. Men det kan visa på trender etc.

        Jag ser ju självklart det som ett problem ifall en grupp är överrepresenterad i brottstatistiken. Men jag ser inte lösningen som ni ser det. Fair enough?

        Ville lyfta fram en rolig paradox med SMR´s image bara.

        Verkar vara en känslig punkt av diskutionen att döma.

        Kul förresten att ni öppnade kommentarsfälten, censur har aldrig varit rätt väg att gå.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: -2 (av 4 röster)
        • E,M, skriver:

          Undrande: Redogör för statistik och överrepresenetation, tack. Det var du som argumenterade på det viset, så det finns inget som hindrar dig att fortsätta. Berätta nu hur det ser ut med våldtäkterna i Sverige, är du vänlig.

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: 0 (av 2 röster)
  • Gäddoga skriver:

    Att gå i polemik med dessa sk antirasister är meningslöst och bara tröttsam läsning,ignorera dem.

    Som oberoende svensk hoppas jag på en värdig manifestation där det nordiskt iskalla,lågmälda och svårretliga kynnet får stå som tydlig kontrast till den skränande flock av flyttmåsar som hatarna mobiliserat.Dessa kommer göra allt för att provocera fram självförsvarsreaktioner som media sedan selektivt kablar ut som våldsaktivism i propagandakriget.Ge dem inte det!

    Visst kan det tyckas förmätet av mig att ”kräva” detta av andra,att som stenstod oberört utsättas för direkt livsfara i form av sten-eller flaskregn,men faktum är att man avväpnar media samtidigt som sympatierna och identifikationen hos alla drönare och individualistsvenskar växer.På andra sidan ökar samtidigt avskyn och avståndstagandet för vansinnet.Sanningen uttalas utan fradga endast lögnen måste vrålas ut.Vinn det här propagandaslaget och låt det bli ett avstamp för en nyväckelse hos fränder,förutsättningarna finns.

    För vårt folk
    mot missdåd av vårt folk
    Lycka till!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: -1 (av 5 röster)
  • Oroad Bollnäsbo skriver:

    Hej, har hört rykten i Bollnäs att AFA ska vara på plats. Har också hört att dom har varit oerhört våldsamma vid liknande händelser, bör man låsa om sig eller är det fritt fram på demostrationen?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: 0 (av 0 röster)
    • Richard Johansson skriver:

      Det kommer vara fritt fram.

      AFA kommer inte ha något att säga till om även ifall det skulle samla mod till sig.

      Betänk att Motståndsrörelsens aktivister kommer att vara på plats vilka är det bästa gatuaktivisterna i Sverige om inte Norden, så du kan vara lugn.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +12 (av 12 röster)
  • Anton Helgesson skriver:

    Lycka till som bara den imorgon KAMRATER!!!!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +5 (av 5 röster)
  • vittsjosverre skriver:

    Önskar jag kunde komma med upp.. Finns det någon plats kvar i bilarna från Skåne/Smålands hållet???

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +2 (av 2 röster)
  • Bollnäsbo och pappa skriver:

    Såg nån enstaka trasmänniska på stan (Bollnäs) idag när jag var ner. trashank med äckeldreads som antagligen var tillrest till orten.. Hell Seger!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +7 (av 7 röster)
  • Stolt Finsk Nationalist skriver:

    Ville bara önska er ett stort lycka till idag!

    Lycka till!!
    Hoppas ni väcker positiva tankar!!

    Respekt till er , h. Stolt Finsk Nationalist

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +5 (av 5 röster)
  • jim skriver:

    hej hej nu e de så att ja e trött på dessa jävla blatte svinen en av dom har våldtagit min dotters mamma

    HÄR KOMMER INFO OM HAN HOPPAS NÅN HAR MODET ATT GÖRA NÅTT

    FYSISK PERSON
    Personnummer: Visas i kreditupplysningar
    Förnamn: Rumi
    Tilltalsnamn: Rumi
    Efternamn: Delwar

    FOLKBOKFÖRING
    Gatuadress: Stamgatan 61 lgh 1201
    Postnummer: 125 74
    Postort: Älvsjö
    Kommun: Stockholm

    FÖDELSEDATA
    Födelsedatum: 1976-04-15 (en torsdag för 13 296 dagar sedan)
    Ålder: 36 år (och 147 dagar)
    Födelsedag: 15 april (en måndag om 218 dagar)

    ÖVRIGT
    Relation: Personen är inte gift

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: -1 (av 1 röst)
    • Nordisk Arier skriver:

      Varför gör du inte själv något åt saken??!?

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +3 (av 3 röster)
    • Hannibal skriver:

      Om någon våldtar modern till ens barn så ska man antingen sitta hemma nöjd över att ha kommit undan med att ha dödat fanskapet och begravt honom i skogen, eller så ska man sitta häktad för mord.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +5 (av 5 röster)

  • Kommentera

    E-postadressen publiceras inte.

*