KULTURMARXISM. Med tanke på Försvarsmaktens senaste kampanj som går vid namnet ”Du nya, du fria” har Granskning Sverige konfronterat Försvarsmaktens marknadschef om vad deras uppdrag verkligen handlar om.

Nordfront rapporterade tidigare i höst om Försvarsmaktens nya kampanj som går under det något orwellianska namnet ”Du nya, du fria”. I kampanjen framgår tydligt att det är kulturmarxistiska idéer såsom mångkultur och dekadens som Försvarsmakten ser som sin främsta uppgift att försvara och inte det svenska folket och den svenska jorden.

Kampanjen ställer förstås en hel del frågor. Exempelvis kan man undra ifall Försvarsmakten ser svenskar som inte ställer upp på den kulturmarxistiska ”värdegrunden” som sina fiender och om de i sådana fall beredda att sätta in sina vapnen mot den egna befolkningen? En annan fråga är hur Försvarsmakten ser på den massiva invasion av främlingar som trots att de består av unga män i vapenför ålder släpps in under den luddiga beteckningen ”flyktingar”?

Frågorna är förstås särskilt aktuella med tanke på att regeringen i sin nya ”handlingsplan mot rasism” inte bara beskriver politiska dissidenter som det kanske största hotet mot det ”starka samhälle” man tydligen drömmer utan också för att man öppet säger att man tänker använda Försvarsmakten för att övervaka de delar av befolkningen som inte delar regeringens ”värdegrund”.

Läs Fredrik Vejdelands Avkodat-artikel om den antirasistiska handlingsplanen HÄR.

Detta och mycket annat intressant diskuterar Johan från Granskning Sverige med Robert Forss som är marknadschef för Försvarsmakten.

Lyssna på samtalet nedan:

Se den orwellianska reklamfilmen ”Du nya, du fria” från Försvarsmakten nedan:


  • Publicerad:
    2016-12-26 22:00