FILM: Aktivister avväpnade aggressiv rasfrämling!

STOCKHOLM. Nordfront publicerar här ett Youtube-klipp som visar avväpningen av den aggressiva rasfrämlingen från dagens aktion i Stockholm.

Under dagen höll Näste 1 en offentlig flygbladsutdelning i Stockholm på Södermalm där en aggressiv rasfrämling försökte gå till angrepp. Främlingen som var beväpnad med en träpåk hann dock inte slutföra sitt angrepp utan blev istället avväpnad och tillrättavisad av motståndsmännen. Nordfront publicerar här ett filmklipp från händelsen.

Flattr this!

  • Kommentarerna är efterhandsmodererade. Den som kommenterar är själv juridiskt ansvarig för innehållet i kommentaren. För att delta i diskussionen, läs våra regler här.

  • Hell seger!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +121 (av 145 röster)
  • Mycket bra gjort Kamrater, så ska dom tas!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +137 (av 161 röster)
  • Nordisk Arier says:

    Ja jäklar vad dem sparkar på honom när han ligger ner som vissa röda troll skrikit om i kommentarsfältet till artikeln.

    Och för att fortsätta bemöta troll: Om denna rasfrämling var 15 år eller 50 år spelar mindre roll, beväpnad utgör han ett hot som måste omhändertas – vilket här görs helt korrekt utan vare sig för mycket eller för lite våld.

    Jäkligt bra agerat N1!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +126 (av 146 röster)
  • Revolution NU says:

    Revolution NU hårt mot hårt!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +79 (av 101 röster)
  • Den som leker med elden skal också brännas!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +92 (av 108 röster)
  • Jonathan Åmål says:

    BRA! Han förtjänade sjukt mycket mer stryk dock! Man attackerar inte våra aktivister eller medlemmar!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +94 (av 120 röster)
  • Riktiga män! <3

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +81 (av 99 röster)
  • Mattias says:

    Fy fan vad bra! Tummen upp för att alla lyckades agera exakt lagom hårt dessutom. Gedigna aktivister – propaganda i sig själv.

    Hatten av.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +82 (av 98 röster)
  • Robin Palmblad says:

    Bra jobbat med avväpningen! Och bra jobbat att ni inte lät polisen konfiskera videomaterialet!

    GRYMT! :-)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +106 (av 118 röster)
    • Slipsen says:

      Hej Robin, är något aktivist misstänkt för något brott i denna flygbladsutdelnig ? Mvh

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: -4 (av 10 röster)
    • Slipsen says:

      Är tydligen en falsk Slips här i kommentarsfältet som inte kan stava och är allmänt muppig. Jag är den riktiga Slipsen och tycker det var väldigt bra agerat av aktivisterna på plats. Varför skulle dessa vara misstänkta för brott? Rasfrämlingen däremot borde ju vara misstänkt för olaga vapeninnehav, försök till grov misshandel samt störande av mötesfriheten/opinionsbildning.
      Ut med alla rasfrämlingar!

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +11 (av 13 röster)
  • Konstantin says:

    Man tog påken ifrån honom och han landade på betongplattorna, fruktansvärd misshandel alltså!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +66 (av 76 röster)
  • Bra! Synd att tönten med påken inte dog.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +75 (av 107 röster)
    • Jonathan Åmål says:

      Bäst!

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +27 (av 43 röster)
    • Konstantin says:

      Och då vet vi följderna för NMR, eller hur?

      Det sista ni behöver enligt min mening.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: -23 (av 41 röster)
      • Konstantin says:

        Glömt följderna för NMR i Finland pga att pundaren dog om än det berodde på en överdos och inte att han slog i backen av sparken?

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: +2 (av 16 röster)
        • Han ansågs av rättsläkare vara skyldig till sin egen död.

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: +18 (av 26 röster)
          • Konstantin says:

            Precis, men det vet vi väl om hur mycket nytta det utlåtandet gjorde, inte sant?
            Det spelar ingen roll att han pundade ihjäl sig, det vet vi.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: +10 (av 18 röster)
        • Och det är ännu värre i sverige.

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: +3 (av 9 röster)
    • I egenskap av huding var den redan kliniskt hjärndöd innan den anföll.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +19 (av 27 röster)
    • Ni borde försvinna från denna jord

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: -65 (av 77 röster)
      • Jochen says:

        Jag tycker att du uttrycker dig exkluderande.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: +56 (av 66 röster)
      • Ja det är väl enda sättet vi slipper er parasiter på.
        Får vi hemlängtan kan vi komma tillbaks efter ett jordeår, för då har ni förgjort varandra.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: +18 (av 24 röster)
      • Konstantin says:

        Du borde skickas till ett land där man praktiserar sharia Carl, du och din rumpkompis.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: +28 (av 36 röster)
      • Din version av love not hate?

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: +5 (av 13 röster)
      • legionæren af 27 juni 1942 says:

        Indianerne i Nord och Sydamerika ar utrottat.
        Aboriginals i Australien ar utrottat.
        Maorierne i New Zeeland ar utrottat.
        Tibetanerne i Tibet ar utrottat.
        Pygmæerne i Afrika ar utrottat.
        Palestinierne i Palestina ar utrottat.
        Vi, det vita ursprungsfolk vil inte utrottas och vi forsvinnar inte.
        Fatter du, Carl-rasist!

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: +22 (av 26 röster)
        • Ja det finns says:

          Jo men att palestinierna skulle utrotas vore bara en välgärning.
          Dom lever i världens största terroristgenstat och har jävlats sedan 50-talet.
          Jävla aphjärnor som spridit terror och fanskap och jävlats med Israel under alla år främst med blatten och rövknullaren Arafat i spetsen.
          Jävla apgensvarelser.
          Det märks att dom härstammar från filistéer.
          Lika lågintelligenta och kvarstannande i evolutionen som en sardiner i en burk.
          Palestinier och iranier….må dom brinna i helvetet.
          Det märks att bara en arab fått nobelpris ( c.a 0.0003 % av alla pristagare) mot c:a 25 % av nobels pristagare som är anhängare av judendomen.
          Märks klar skillnad här i IQ.
          Long live Israel and may the palestinian donkeybrains burn in hell.

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: -5 (av 5 röster)
          • En tolerant jude har visst hittat hit.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: +3 (av 3 röster)
    • Jochen says:

      Tönten kanske tar en överdos heroin om en vecka.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +16 (av 24 röster)
  • bra jobbat!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +46 (av 52 röster)
  • Idag röd, imorgon död says:

    Utmärkt agerat av aktivisterna. Så kan vi konstatera hur hysteriska rödingar återigen gjort bort sig genom att ljuga om händelsen.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +58 (av 64 röster)
  • kristin says:

    NI är riktiga män!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +54 (av 62 röster)
  • Freisler says:

    Härligt! Mycket bra jobbat kamrater!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +41 (av 49 röster)
  • Norgren says:

    BRA! Vedergällningens tid är kommen!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +44 (av 50 röster)
  • Korrekt agerat kamrater. Hell seger.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +49 (av 55 röster)
  • Gött att se 👍👍👍

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +56 (av 62 röster)
  • Danny Jönsson says:

    Fan jag blir så jävla glad så jävla fint, Bra gjort kamrater! Fint slag rakt i huet.

    Hell seger!!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +33 (av 45 röster)
  • Kan ni inte sicka en signerad tröja?, ni är fan mina idoler

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +29 (av 37 röster)
    • Jonni says:

      Fast det bättre alternativet kanske skulle vara om du var en av oss istället? Möjligheten att du är kämpen som gör vad som krävas kan för säkerställandet av vårt folks, och i förlängningen hela världens, överlevnad kanske finns där? Nästa gång är det du som sätter en främling på marken när du försvarar en kamrat och med din förebild är någon annan persons idol.

      Skicka in en ansökan och ta reda på dina möjligheter, så får även du en möjlighet att ta reda på mer om oss och den kamp vi för. – Vad har du att förlora?

      Hoppad vi ses på gatan i framtiden.
      Hell seger!

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +34 (av 38 röster)
    • Jag instämmer med Jonni.

      Det var min beundran över rörelsen och de aktiva medlemmarna som gjorde att jag tog klivet och gick med. Nu är jag en del av lösningen istället för en passiv åskådare.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +16 (av 18 röster)
  • antisosse says:

    Horst Wessel?

    Närvarande!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +32 (av 36 röster)
  • Blågul says:

    Hahaha! Vilken liten nolla!

    Blattar är alltid så stora i sina egna blåsta huvuden, men det slutar likväl alltid med att de ligger och krälar på rygg i verkligheten…

    Mycket bra agerat!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +47 (av 51 röster)
  • Munin says:

    Det er lett å se hvilken side som er hederlig og hvilken som er uhederlig. NMR står fredlig å leverer ut flygblad som forteller sanningen om viktige hendelser og temaer, og er åpen for å besvare kritiske frågor. Den andre siden låser seg inn i offentlige lokaler, der ingen får lov å ytre ulike meninger enn de løgner som er dikterert at lytterne skal tenke, og hvor kritiske frågor er forbudt. NMR har fredlige og folkelige demonstrasjoner mot sine motstandere, og oppfører seg som ekte menn. Et riktig godt forbilde. Den andre siden, tisser på seg om de ser noen med andre meninger enn dem selv, og angriper dem med vold. Venstre siden bruker våpen for å skade NMR`s helter, mens alt NMR gjør, er å vise stor selv beherskelse og profesjonell holdning, av-væpne dem, å sette dem på rassen så de roer seg, uten å unødig skade noen. Hvem klarer ikke å se hvem som er de gode og hvem som er de onde?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +31 (av 35 röster)
    • Claes says:

      Alla kan skilja ont från gott men alla vill inte vara goda. De väljer då att bli röda, så att de kan intala sej att ondska är rätt.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +23 (av 27 röster)
  • Snyggt jobbat Stockholm. Vilken stacker och vilken tur han hade.

    Hell Seger!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +27 (av 31 röster)
  • Äckliga stöddiga blattar, ser dem fan precis överallt nu för tiden. Spelar ingen roll om det är i större städer eller på landsbygden – de är ÖVERALLT. NMR gör helt rätt som svarar med att ge dem på käften så fort de börjar kaxa sig.

    Skulle dock vilja komma med en varning i all välmening som avslutning: Förr eller senare kommer dessa slödder förmodligen dyka upp med pistol eller kniv och försöka ge sig på er. Det kan vara värt att försöka vara så pass beredd på det som man nu kan vara.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +41 (av 45 röster)
  • senaste says:

    Det är det enda språk de förstår. Det är så de uttrycker sig och det är så man får svara, annars fattar de inte.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +32 (av 36 röster)
  • Sandra says:

    Riktigt bra jobbat kamrater! Helt korrekt gjort.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +32 (av 36 röster)
  • Oj vad misshandlad denne kille blev då, precis som rödingarna påstod i andra tråden! :D Ser ju snarare ut som att man höll sig väldigt lugna utifrån situationen, bara tog tag i honom och vred påken ifrån honom helt enkelt.. man hade kunnat oskadliggöra honom genom att slå han på käften så han åkte i backen istället, men detta gjorde man alltså inte.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +32 (av 36 röster)
  • Anders says:

    RESPEKT….

    Hell Seger!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +29 (av 33 röster)
  • Bra hanterat. Exemplariska svenskar.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +28 (av 34 röster)
  • Nordiska Motståndsrörelsen vann på fall.
    Brottarhudingen lär dock brottas på nytt eftersom brott mot mänskligheten är det enda hudinghjärnor är kapabla till.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +24 (av 28 röster)
  • nordbo says:

    Bara kryllar av galna MENAiter i samhället,snart är väl en förhärdad väst en tanke att ta sig an.

    Läste nyss på ”Fria Tider” att den liberale ZIOnisten widman vill förbjuda skottsäkra västar..?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +23 (av 27 röster)
  • Danne -Ua says:

    Så ska de se ut, Ingen Pardon…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +22 (av 26 röster)
  • Tobbe Motståndsman Vellinge says:

    Underbart
    I ren Horst Wessel anda!
    För ras och nation

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +22 (av 28 röster)
  • Claes says:

    Vilka ärorika karlar!
    Inte som påkpacket och hans mattflygande vänner. De hade nämligen hoppat sej trötta på någon som låg ner.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +30 (av 34 röster)
  • Draugen says:

    MYCKET disciplinerat. Inget övervåld. Främlingen tillrättavisas, ser sin plats på marken och aktivisterna visar sin ilska med ord. Otroligt bra. Det är precis sådana ingripanden som även Motståndsrörelsens motståndare får respekt inför.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +33 (av 37 röster)
  • Styberts says:

    Bra jobbat Stockholm..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +11 (av 19 röster)
  • Ove R says:

    Kalas grabbar, hualigen vilken adrenalinrush man fick av filmklippet.

    I morgon kan det drabba dig, är du redo att tillrättavisa packet? Träna, studera, aktivista för att åter träna, studera och aktivista.

    Det finns inga genvägar, lyft upp ditt sorgsna och ledsna huvud och gå stadigt framåt svenskar!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +21 (av 27 röster)
  • Förstår inte hur rödingarna ens har mage att attackera det här agerandet?

    Självklart förstår man ju att de hade föredragit att aktivisterna likt kastrerade kaniner bara stått och tagit emot stryk av orchen med klubba, men det kan ju samtidigt inte förvänta sig det?

    Bra agerat kamrater!

    VN:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +23 (av 25 röster)
  • Hallonben says:

    Om dessa riktiga män hade ersatt dagens shomrim så hade vi sluppit både bilbränder, stenkastning och massvåldtäkter.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +12 (av 14 röster)
  • DanishTiger says:

    Bra agerat! Så vill man se dessa satans rasfrämlingar ligga, på rygg med tassarna framme som en valp!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +12 (av 14 röster)
  • Greger says:

    Riktigt snyggt!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +18 (av 20 röster)
  • Caesar says:

    Hallå snuten!

    Ta gärna och spara ned denna film och använd den sedan som instruktionsfilm hur man lämpligast och effektivast behandlar babbar och blattar.

    Är det inte skämmigt för er snutar att vad ni, trots ”högskola”, pistoler, batong och ju-jutsu-kurser av alla de slag inte vågar, än mindre klarar av, att göra, nämligen det som Nordiska motståndsrörelsens modiga grabbar fixade på någon minut – såg till att avväpna en muhammed så att den drattade pladask på ändan!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +31 (av 35 röster)
  • Valhalla says:

    Starkt jobbat grabbar ;) Alltid lika kul när ni står på er och läxar upp någon/några :D

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +16 (av 18 röster)
  • micke says:

    Tuff vålds-Innvandrare legger sig på rygg…vi äger gatan nu kamrater!!!!

    hell seger

    mvh Norge

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +19 (av 21 röster)
  • Oscar Dirlewanger says:

    Härligt blatten åkte i asfalten.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +13 (av 15 röster)
  • legionæren af 27 juni 1942 says:

    Vi vita vil stoppa forintelsen av ursprungsfolk i varlden.
    Nationalsocialismen vil vinna kampan mot sionismen och deras rasistiska lakejer.
    Heil alla ursprungsfolk i varlden!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +16 (av 18 röster)
  • Daniel says:

    Bra jobbat! Synd han kom så lindrigt undan, undrar om han lärde sig nått…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +9 (av 11 röster)
  • Nisse says:

    Bra gjort

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +9 (av 11 röster)
  • Christopher Pedersen says:

    Mycket bra jobbat. Blev invandraren gripen av polisen eller via envarsgripande och sedan överlämnad? Han har ju uppenbarligen begått ett flertal brott för vilka det finns starka bevis och åtskilliga vittnen.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +14 (av 16 röster)
  • Hottis says:

    Tur för honom att det var hederliga svenskar han gav sig på, så att han kunde lägga sig med svansen mellan benen när hans lilla attack inte fungerade. Hade han försökt samma sak i sitt hemland(där han hör hemma) skulle dom antagligen bokstavligt talat sparkat skiten ur honom.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +14 (av 16 röster)
  • Valkyria says:

    Ni är det stora ämnet som diskuteras i skolan idag. Och inte fan sägs det någonting om att ni vart attackerade och avväpnade en svartskalle inte.
    För han är ju en jävla hjälte som vågade göra något. Jag säger att det är ni som är hjältarna som vågar göra något! Som står upp för vad ni tror på!!
    Såklart riktas allt till att det var ert fel, att ni attackerade eleverna på skolan som var så fruktansvärt rädda.
    När jag gick förbi er och tog ett flygblad så var det hur lugnt som helst.

    Ville iaf bara säga Bra jobbat grabbar!! Ni hanterade situationen exemplariskt!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +38 (av 44 röster)
  • Konstantin says:

    Som icke-medlem i NMR skulle jag trots det vilja råda er att inte stå för nära skolor vid flybladsutdelningar, tror det är en god idé.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: -5 (av 11 röster)
    • Revolution NU says:

      Haha vart har du bołlarna? Är inte heller medlem men går runt ensam och sprider nordfronts propaganda har bombat städer med stickers, hur kan man läsa på nordfront veta av folkmordet och inte bli aktiv?

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +8 (av 10 röster)
      • Konstantin says:

        Jag tar till mig av kritiken och tycker du gör rätt men det jag ville ha fram är att det inte är särskilt lyckat att stå för nära skolor vid flygbladsutdelningar.

        Å andra sidan, det gjorde man kanske inte heller i detta fall?

        Oavsett vilket, ville bara ge ett råd.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: +2 (av 6 röster)
        • Revolution NU says:

          Ok vi är på samma sida mim vän, till KAMP!

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: +8 (av 10 röster)
        • Angelica Nord says:

          Det är nära huvudingången mellan byggnaderna så det är i skolan. De ville ju ge reklam till eleverna så då vill de vara i skolan.

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: +6 (av 8 röster)
          • Konstantin says:

            Inget fel i sig men kanske bäst hålla sig precis utanför skolområdet i såfall.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: +1 (av 3 röster)
  • Zudden says:

    Snyggt jobbat. Hell seger…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +8 (av 10 röster)
  • Mycket bra ingrepp kamrater!

    Själv så tycker jag att det är extra viktigt att vi når ut till våra ungdomar, de är vår framtid och de behöver se att vi kämpar för deras skull. Mycket bra initiativ!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +17 (av 19 röster)
  • Kerstin says:

    Korrekt och balanserad avväpning, utan att använda något våld alls som det ser ut. Här ser man hur viktigt det är att filma det som händer. Det ärju förstås därför som polisen vill beslagta filmerna.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +8 (av 10 röster)
  • Det är sådant här som gör mig stolt! 😀 Ett problem är att bängen också borde ha en tillrättavisning.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +5 (av 7 röster)
  • Skön syn att se att ni är stabila starka svenskar.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +3 (av 7 röster)
  • Alfredsemil says:

    Ett tips är att ni förser aktivisterna med kameror som kan sättas på jackor osv för att lättare kunna visa hur förövare angriper er. Som filmen här visar inte att ni blir attackerade och när situationen är den så har ni ingen chans om en hel skola säger att dom såg er attackera först. Även om man vet hur det ligger till så är det omöjligt att bevisa. Vad kan dom kosta? 400 kanske ?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +3 (av 7 röster)
  • Ni i kommentarerna; get your facts straight och gå in på aftonbladet (sök ”aftonbladet åsö”)och läs om hur det faktiskt gick till. Jag var där, inte ni.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: -19 (av 27 röster)
    • Konstantin says:

      Varför gå omvägen via Aftonbladet när vi kan få förstahandsuppgifter från dig i det fallet?

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +7 (av 13 röster)
    • Valhalla says:

      Jo,Aftonbladet är en ”pålitlig” källa! Läste igenom artikeln och såg nyhetsinslaget. Man ljög rakt igenom allt! ”NRM bortjagade” ”. Jag är stolt över att mitt barn var en av dem som gav sig ut för att jaga bort nazisterna ” m.m. Aftonlögnen levererar igen!

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +10 (av 14 röster)
    • Kerstin says:

      Tack för tipset. Nu har jag läst på AB och känner mig inte särskilt upplyst. ”Det ska ha förekommit sparkar och slag” ”det ska även ha förekommit ett baseballträ”. Nej än så länge betraktar jag NFs film som den tydligaste och mest trovärdiga beskrivningen av händelsen. Betydligt mer specificerat än ”det ska ha förekommit”.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +9 (av 15 röster)
  • Konstantin says:

    Aftonbladet säger att två elever är skadade och en person häktad för misshandel, vidare påstår man att NMR:s film inte styrker händelseförloppet.

    Nu skulle det vara intressant med förstahandsuppgifterna från signaturen ”Blom”.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +5 (av 9 röster)
  • Konstantin says:

    Herr Roth hävdar att NMR söker uppmärksamhet, det gör ju han också om något.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +4 (av 8 röster)
  • Valhalla says:

    Haha EXPO levererar också lögner som vanligt!

    Undrar dock om den 15 åringen har sett filmen? Ser inga sparkar och slag! Bara en främling som åker i backen när han avväpnades!

    ”Aktivisterna gav sig även på en man med somaliskt ursprung berättar 15-åringen.

    – De puttade på honom och sa att han inte var välkommen här när jag försökte få dem att sluta blev jag slagen. Då sprang jag in i skolan och hämtade ett basebollträ. När de såg mig med det sprang tio stycken mot mig puttade ned mig på marken och sparkade och slog på mig, säger han”

    http://expo.se/2017/15-arig-elev-misshandlad-av-nazister_7254.html

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +3 (av 7 röster)
  • Pretorian says:

    Beundrar faktisk aktivistens förmåga att behålla lugnet och inte slå ihjäl fanskapet .Proffsigt gjort.
    Apan överlevde pga av att aktivisterna tillät honom göra det .
    Tänk er om en svensk skulle angripa en grupp blategäng med påk vad skulle hända honom efter avväpnig.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +5 (av 13 röster)
    • Konstantin says:

      En balanserad person vet att avväpna en angripare och använder endast den portion våld situationen kräver.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +3 (av 7 röster)
  • 110=Di Goldene Medina says:

    Emmerich Roth var nyss hedersgäst på SR Studio Ett. Han lät trött och förvirrad. Tycker synd om alla barn som måste ha lyssnat på hans lågintensiva hat och förvirrade inlägg. Han skall ha turnerat i Sverige – för goda arvoden får man förmoda – sedan början av 1990-talet. Tyvärr för skolbarnen är dom väl vana med att få sin tid bortkastad på icke-Europeiskt nonsens. Roths asiatiska bröder, som Behrang Miri, Kianzad och Riazat, har väl aggressivt och stakande brölat på knapphänt svenska på många lektioner kan man tänka sig.

    Judendom och islam. Kommer någon egentligen att sakna dessa irrläror när de väl är borta?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +3 (av 15 röster)
  • Lauri says:

    Riktigt bra agerat!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +3 (av 9 röster)
  • Så jävla roligt att det låter på rubriken som att filmen skulle vara något slags bevis för att det var eleven som kom ut med en träpåk! Men klippet börjar så klart mitt i händelsen så man har ingen aning om vem som hade vapnet eller hur det hela började. Jösses vilken tillförlitlig sida ni har här då, haha!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: -10 (av 20 röster)
    • Valhalla says:

      Han har ju förvisso erkänt för EXPO ” Då sprang jag in i skolan och hämtade ett basebollträ” Du borde kanske ta reda på lite info innan du kommenterar! Du låter bara dum!

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +9 (av 15 röster)
      • Det har han visserligen gjort ser jag nu.
        Dumt gjort men förståeligt.
        Men jag kan ju annars bara välja att göra som folk här gör när man ser nyheter: välja att tro att de inte stämmer. Det kanske är samma som med förintelsen, att det trots all fakta, vittnen etc inte är sant? För att man väljer att tro att alla andra i världen är lurade. Så kanske det var med pojken i skolan också då. Han kanske inte alls tog till vapen?

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: -8 (av 14 röster)
        • Valhalla says:

          My – Du måste förstå en sak – Man väljer alltid vad man vill tro på och inte.
          När individer säger till media att det gick till si och så, så väljer alltid media skriva om den bilden som passar deras egen agenda och vad dom vill tro på och vad som gynnar deras egen världsbild.

          Samma sak gäller alternativ media. Skillnaden är bara att nu finns det ju en film på händelsen, där Aftonbladet och EXPO inte är överens om allt – Enligt Aftonbladet ”NMR:s film inte styrker händelseförloppet att någon gick emot dem beväpnad” Medans EXPO själva har intervjuat killen i frågan som har erkänt.

          Sen finns det ju flera mängder av historier som är dragna om just denna händelse som är tveksamma!

          Man väljer ju alltid tro på den media som man tro är seriös utan att tänka kritiskt att ”kan det har hänt något annat som inte framkommit”

          Man kan jämföra med det som en nära vän som berättar en historia om ett händelseförlopp denna har varit med om där någon annan är inblandad som du inte har höga tankar om – Din vän berättar att allt är den andras fel osv utan att du ifrågasätter om din vän talar sanning eller ej.

          Men skulle du fråga den andra personen i frågan så skulle dennas historia låta annorlunda där din vän är boven.. Vem skall man tro på? Jo,din vän, trots att denna kan ljuga!

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: +4 (av 10 röster)
          • Martin Bergman says:

            Väldigt bra liknelse!

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: +2 (av 6 röster)
          • Tjack says:

            Aha, så det är sååå ni resonerar! Tro på den som verkar mest seriös. Inte konstigt att er världsbild blir skev då.

            Själv granskar jag allt och ALLA kritiskt, och tar reda på fakta (slå upp det om ni inte känner till ordet). Det är jobbigt och kräver mycket mod eftersom man hela tiden måste revidera sina egna uppfattningar om världen och människorna i den. Varje dag. Det är med andra ord inget för den som är lat och feg och rädd att förlora sin grupptillhörighet.

            Vill du leva bekvämt – ta för guds skull inte ett steg utanför din echo chamber!

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: -4 (av 8 röster)
          • Konstantin says:

            ”Tjack”, inga problem, jag tycker om att läsa och studera men min grundläggande övertygelse sitter där orubbat – sen får du och andra kalla det ”echo chamber” bäst du vill.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: +4 (av 4 röster)
          • Ja, jag hör på ditt resonerande att du helt klart skulle välja att tro på din vän utan att tänka kritiskt. Själv skulle jag vara medveten om möjligheten att det kan finnas en annan synvinkel på det hela också.
            Som Tjack skrev så behöver man revidera sin världsuppfattning och även klara av att lita på fakta om världen. Att tro på konspirationer och att majoriteten av världens befolkning är lurad (vilket när man väl tänker på sannolikheten i det inte är särskilt troligt) är inte något att se upp till. Sättet som ni uttrycker er på denna sida om bland annat judar visar ju bara ännu mer hur anledningen till att förintelsen har ägt rum. Att tro att det hat ni känner mot de inte påverkar era uppfattningar är tyvärr verklighetafrånvarande.
            Jag är låg- och högstadielärare och kan åtminstone få lite tröst av vetskapen att jag har möjlighet att påverka skolans barn tidigt så att de inte växer upp och pga. rädsla och hat söker grupptillhörighet i högerextremism och antisemitism eller denial. Men jag tror ändå att det är viktigt att tala om att era uppfattningar finns så dessa inte kommer som någon slags unik och spännande ”uppenbarelse ” i tonåren.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: -3 (av 5 röster)
          • Konstantin says:

            Du My, jag struntar i vad som än hände eller kanske inte hände i Hitlers Tyskland – det jag beklagar är samtliga vita offer för de krig som härjat Europa och inget annat.

            Förövrigt kan jag läsa om t.ex zulufolket men det innebär inte att jag vill ha dem bland de mina och verkligen inte att sådana som du ska uppfostra de mina till att vilja ha hit skiten.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: +2 (av 2 röster)
        • Konstantin says:

          ”Dumt gjort men förståeligt”
          Det var då verkligen dagens självmål må jag säga!

          😂

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: +2 (av 4 röster)
          • Ibland kan det vara lite svårt det här med läsförståelse.
            Förklaring: Jag syftade på eleven.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: 0 (av 2 röster)
          • Konstantin says:

            Lilla My syftade på eleven, åh fan, ”hade ju inte minsta aning” – tänka sig! :D

            Försök igen, självmålet.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: +2 (av 2 röster)
          • Nej, tydligen har du ju ingen aning :)

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: 0 (av 2 röster)
          • Konstantin says:

            Ja precis, ”dumt men förståeligt”.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: +1 (av 1 röst)
        • Jag ser att Lena Philupssons twitter följare har hittat hit.

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: 0 (av 0 röster)
        • Svenne says:

          Du som gillar att revidera din världsbild, har du läst på de revisionistiska argumenten? Har du tex sett dokumentären the greatest story never told?

          Tänk på att alla vi nationalsocialister de facto har reviderat vår världsbild ordentligt om några. Vi har alla trott på ”förintelsen” och att Hitler var djävulen själv, tack vare en hel uppväxt av indoktrinering av sådana som dig. Vi har sedan tagit del av motargumentet och REVIDERAT vad vi tidigare tagit för givet som sant. Har du det?

          Och vad gäller händelsen ovan? Expo bekräftar ju attinte aftonbladet ljuger. Detta tillsammans med filmen ger en ganska klar bild vad som hänt. Sen att ”offret” uppenbarligen ljuger om att ”tio personer” gick på honom för att spela macho är en annan femma, men det bekräftar ju också filmen.

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: +7 (av 7 röster)
          • Svenne says:

            *expo bekräftar att Aftonbladet ljuger.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: +6 (av 6 röster)
          • Jag har tagit del av era argument, ja. Just för att försöka förstå hur ni tänker och hur er världsbild ser ut och var ni får era åsikter ifrån. Det har varit intressant faktiskt.
            Jag har en bekant som för två år sedan gick från ateist till att bli radikalt kristen och totalt ändra hela sin världsbild. Han började tro att alla andra var lurade och att han visste sanningen till en massa olika saker. Han satte sig själv över fakta, vetenskap etc och det gick inte att argumentera med honom om hans bild av världen. Han hade ju nämligen varit likadan som alla oss andra innan han reviderade sin världsbild. Lika blind osv men sedan hade han tagit till sig motargument och reviderat vad han tidigare tagit för givet. Jag kanske inte behöver säga så mycket mer om liknelsen mellan hans situation och er…för jag är ganska säker på att din reaktion om jag säger att jag HAR tagit del av era argument och sett allt material ändå kommer att vara samma som hans om man berättar att man HAR läst Nya testamentet; att då har jag inte tittat tillräckligt ordentligt eller med rätt sorts glasögon.

            Gällande situationen i media så tycker jag att det är konstigt och fel att de skriver tio personer när det sedan inte verkar vara det. Men det gör inte honom till en rasfrämling för det. Om ni frågar majoriteten av eleverna i den skolan om de ser pojken som attackerade som en främling för att han inte set etniskt svensk ut eller de som stod och delade ut flygblad som främlingar så tror jag inte svaret kommer bli honom. Han gjorde fel som attackerade. Det är inte så man bör lösa situationer i ett demokratiskt samhälle. Men jag förstår varför han blev provocerad.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: -3 (av 5 röster)
          • Konstantin says:

            Han har ingen rätt att bli vare sig det ena eller det andra i Sverige och i synnerhet inte att lägga sig i en flygbladsutdelning utförd av folk som till skillnad från honom hör hit, men jag fattar mycket väl varför du har förståelse för sådana som den där vad de än hittar på – trots ditt slingrande.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: +1 (av 3 röster)
        • Northern Angel says:

          Jag tror inte du lyckas påverka dina elever. De kan googla själva efter lektionen. När de blir kallade svennehora och tafsade på av en hel grupp invandrare på rasten utan att du hjälper dem, bara kallar dem rasister, så är allt du sagt dem borta. Verkligheten kom ikapp. Du kan säga hela skoldagen att himlen är grön men sekunden man kliver ut ser man att den är blå och all din propaganda var förgäves.

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: +5 (av 5 röster)
          • Jag vet att de kan googla. En stor del av lärares uppdrag nu för tiden är dock att undervisa i källkritik. Min tanke är som sagt inte att indoktrinera utan att tala om att era åsikter finns så de blir beredda på det. Och jag utgår ifrån att du inte själv är lärare så då kan jag ju informera om att scenariot som du beskrev inte har hänt någon gång då jag har jobbat. Vad du är rädd för och vad som sker är inte alltid samma sak.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: -4 (av 4 röster)
          • ”En stor del av lärares uppdrag nu för tiden är dock att undervisa i källkritik.”

            Såvida dom inte applicerar denna på era lögner dvs.. Det är förbjudet. Källkritik för er innebär att man avvisar allt som går emot ens inprogrammerade världsbild. Dvs allt annat än riktig källkritik.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: +3 (av 5 röster)
          • MY:

            Ifall du nu verkligen gått igenom vad revisionisterna säger, då vet du att det saknas fysiska bevis? Eller har du lyckats hitta några, något som ingen annan någonsin lyckats med?

            Hur kan du tro på en historia som 1) helt saknar fysiska på bevis och 2) måste skyddas i lag i många länder (i vissa fall med bisarrt långa fängelsestraff)?

            De flesta som tror på ”förintelsen” gör det ju utifrån okunskap, eftersom sådana som du påstått att det finns ”massor med bevis” något som man sedan bara tar för givet, eftersom man inte vet bättre och inte har någon anledning att ifrågasätta.

            Andra törs inte ifrågasätta, eftersom den känslomässiga belastningen av att ifrågasätta den moderna världens heligaste dogm är för tung att bära på.

            Det finns förstås även dem som av uppenbar illvilja vet att det bara är en lögn, men har ideologiska eller personliga orsaker att hålla lögnen vid liv.

            VN:F [1.9.22_1171]
            Betyg: +5 (av 5 röster)
        • @My som indoktrinerar barn i judelögner

          Den sk. förintelsen har inga fysiska bevis, eftersom det är en gigantisk judelögn som kräver skydd av kätterilagar.
          ZOG sätter 88-gummor i fängelse för att ha avslöjat den gigantiska judebluffen. Nu har ju dessutom judarna gått ut och deklarerat att Simon Wiesenthal ljög ihop fem miljoner ”förintade”, det är klart att resterande sex fantasiljoner också är judelögner.

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: +3 (av 5 röster)
        • Nortern Angel says:

          Nej jag är inte lärare utan skriver utifrån elevernas erfarenheter. När NMR skriver rasfrämling menar de inte vad hans klasskamrater tycker utan vad de själva tycker.

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: 0 (av 0 röster)
          • Ja, jag vet det. Det är ganska självklart att det är ni som tycker han bör kallas rasfrändens. Jag tycker dock det är mer intressant vad eleverna själva tycker monsun skolkamrat. Det säger nämligen en hel del om hur skev er bild av honom är.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: 0 (av 0 röster)
  • Anonym says:

    Hade det varit afa hade dom troligtvis ställt sig o hoppat på killen som hamnade på marken..
    Väl agerat kamrater!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +1 (av 7 röster)
  • Andersson says:

    Fyfan vad bra, kort och koncist tillrättavisande ut av rasfrämling.
    Men vad ska han spöa frugan med ikväll när ni beslagtog knölpåk?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +5 (av 11 röster)
  • Tjack says:

    ”En person greps för misshandel av två högstadieelever”

    Respekt! Ge 15-åringarna vad de tål!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: -10 (av 14 röster)
  • Varför kommer inte (((Emerich Roth))) ut med ett
    tillhygge och ger igen för ”århundradets brott”?
    Inte tillräckligt arg över det som hände, kanske?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +6 (av 6 röster)
  • Vi Är Folket! says:

    Härligt kamrater,sakta men säkert tar vi tillbaka vad som tillhör oss..

    Hell seger – 14

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +4 (av 4 röster)
  • Her har dere en link om tilstandene i Sverige fra ifjor.

    Sånn som dette blir vel aldri publisert på svenske nyheter.

    https://www.nrk.no/urix/svensk-politi_-_-vi-er-i-ferd-med-a-miste-kontrollen-1.12920404

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +4 (av 4 röster)
  • Inge Zencur says:

    Oj va klippt det var. en text som talar om vad som hände istället för att visa hela filmen så tittaren själv får avgöra.
    Vad är det för väg ni vill ta Nordfront?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: -6 (av 12 röster)
    • hailmary says:

      Till skillnad från Aftonbladets extremt objektiva artikel då eller?

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +6 (av 6 röster)
    • Svenne says:

      Hade man haft hela händelseförloppet på film hade man ju förstås visat det. Nu har ju dock expo klantigt nog intervjuat somaliern som bekräftar det hela, även om han försöker framställa sig själv som macho.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +1 (av 1 röst)
  • BRA, KAMRATER! HELL SEGER!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +6 (av 6 röster)
  • Svenne says:

    Expo har alltså avslöjat det som filmen inte visar (vilket vissa klagar på) där somaliern erkänner att han efter attjobbet ha bråkat med aktivisterna sprungit in efter en påk.

    Hans beskrivning av att ”10 personer hoppade på honom” är ju uppenbarligen inte sant heller.

    Motståndsrörelsen – 1
    Storfinansen med lakejer – 0

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +4 (av 4 röster)
  • Simon says:

    Till alla er som påstår att Motståndsrörelsen ljuger:

    Vilka har mest att förlora på en lögn? De som har ett helt etablissemang och medieapparat som backning? Eller den grupp som försöker vinna folkets förtroende trots att man har ett helt etablissemang med medieapparat emot sig?

    Vi har inte råd att ljuga och svina. Ingen är på vår sida – Allt vi har är vårt ord och våra ideal.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +8 (av 8 röster)
    • och om det du säger stämmer varför skulle etablissemanget bry sig om att ljuga? om de har all makt varför hitta på lögner om en marginaliserad grupp som nmr? vad vinner de på det???

      vad vinner nmr på att svira på sanningen tex genom att kalla en tonåring för vuxen??? att försöka låta modigare än de verkligen är när det krävs 5 vuxna karlar för att avväpna ett barn???
      ni vill framställa er som kämpar alltså överdriver ni faran en tonåring utgör mot flera vuxna män

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: -5 (av 9 röster)
      • Konstantin says:

        Av det enkla skälet man vill skrämma folk.

        Bra, du kan säkert finna på ett bättre sätt ta hand om en snorvalp som svingar med en batong mot dig, lycka till, eller kan du låta ”barnet” puckla på dig – det är ju bara ett ”barn”.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: +4 (av 6 röster)
        • Konstantin. jag skulle ta ifrån honom batongen och skälla på honom en stund. men inte skryta om det sen. är man 5 st vuxna har man inte gjortt en hjältebragd när man avväpnar en tonåring. hade det varit 5 tonåringar mot 1 vuxen okej.

          o varför vill de skrämma folk

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: -5 (av 7 röster)
        • Konstantin says:

          Du skulle ta ifrån honom batongen och sedan skälla på honom en stund?
          Jaha du, jaja – det blev du nog varse om.

          Visst, ingen hjältebragd men en liten jävel som inte hör hit på minsta sätt ska bara hålla mun och åka hem!

          Ja, varför vill man göra folk rädda för den eller dem som inte delar er gulliga vision om en regnbågsnation tro?
          Varför använder man förintelsen som ett slagträ?

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: +5 (av 7 röster)
      • hailmary says:

        Hej Elin. Media ljuger väl inte den bemärkelsen man åsyftar i vardagslivet, däremot vinklar de nyheter och information, gömmer eller framhäver vissa saker beroende på om det passar deras politiska agenda. All media har en politisk agenda, det är ingen konspirationsteori. Gå in och läs på exempelvis Expressens egna hemsida så hittar du där information om att Bonnier äger tidningen och vad de står för. Du kan även där läsa hur tidningen Expressen grundades som en motkraft till ”nazistiska” strömningar i samhället samt att de står för liberalism och så vidare. Detta är väl skäl nog att välja att rapportera eller vinkla nyheter om en nationalsocialistisk organisation, eller hur?

        Jag vet inte vart du står politiskt eller vilken etnicitet du är av och vad du vill få ut av att kommentera på deras hemsida. Du får gårna dela med dig av den infon så att det är lättare att förstå vad du grundar dina resonemang på.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: +5 (av 5 röster)
        • Hailmary. tja rent politiskt är jag konservativ tror jag ler. mina förfäder kämpade under alla kungar sedan gustav vasa så jag är nog så svensk man kan bli skrattar. jag kommenterar här för att jag är intresserad av olika åsikter o eftersom jag pga skada för närvarande är sängbunden o inte har något bättre för mig. tack för svaret förresten

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: +2 (av 4 röster)
          • hailmary says:

            @elin Okej, jag förstår. Vi talade med varandra i en tidigare artikel som handlade om någonting helt annat. Där talade vi om genetik/ras och genetikens betydelse för kulturen och så vidare, du höll inte med mig där. Jag skulle gärna återuppta den diskussionen, du kanske minns vilken artikel det rörde sig om?

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: +1 (av 1 röst)
          • Konstantin says:

            Å en av deras avkommor är kollaboratör och vill ge upp det man kämpade för, sorgligt.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: +6 (av 6 röster)
          • Konstantin. jag tror du missuppfattat mig. jag tillhör vare sig afa eller nmr alltså är jag vare sig kollabotör eller vill ge upp allt mina förfäder byggt upp

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: -1 (av 1 röst)
          • Konstantin says:

            Att du inte är medlem i NMR har jag redan fattat sedan länge och det är nämligen inte jag heller tänk!

            Det hindrar mig dock inte från att instämma med väldigt mycket av NMR:s budskap om än jag betraktar mig som konservativ nationalist först och främst.

            Alltså, jag misstänker du känner väldig gemenskap med AFA, mycket mer än du vill erkänna.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: +3 (av 3 röster)
          • Konstantin. nja. är varken nära nmr eller afa faktiskt. har läst in mig på bägge o ingen av dem passar mig. det är därför att diskutera med både er o afa. det är ju inte kul att diskutera med någon som bara håller med en

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: 0 (av 2 röster)
          • Konstantin says:

            Du hade säkerligen inga svårigheter välja sida i slutändan, i det fall det verkligen ställdes på sin spets.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Betyg: +2 (av 2 röster)
      • Simon says:

        För att vi tänker störta det här korrupta systemet ochoch bygga ett bättre och vi vinner allt mer stöd bland folket. Etablissemanget vill förstås inte förlora sin makt och i vissa fall ställas till svars för sina brott och därför vill de förstås göra allt de kan för att svartmåla och därmed försöka minska tillströmmningen till oss.

        Som du ser på filmen så är ”15-åringen” inte direkt ett barn utan en fullt utvecklad individ med allt vad det innebär. Det kanske är svårt att tro men man hinner inte alltid fråga förövaren om ålder innan denne angriper.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: +6 (av 8 röster)
  • ja. om jag hade fysisk kapacitet till det. hur gör du om du har en egen tonåring hemma som mopsar sig som tonåringar ofta gör? ringer du in 4 vuxna karlar o hoppar på ungen eller hur gör du?

    och varför tror du att systemet vill skrämma folk för er??? jag vet vad jag tror men inte vad du tror

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: -6 (av 8 röster)
    • Simon says:

      Nu var det ingens barn som attackerade utan en främling, men svaret är att man nog skulle göra vad som krävs för att avväpna någon som attackerar med ett vapen.

      Sen var det inte ”4 vuxna karlar” utan en person som avväpnade ”barnet”. Han fick hjälp av en annan eftersom det uppenbarligen behövdes, men detta bevisar ju bara det absurda i att utmåla honom som en liten pojke.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +5 (av 7 röster)
      • det jag har problem med är inte att ni avväpnade ungen utan att ni skryter om det. är man smart behöver man inte skryta om det. har man gjort något modigt behöver man inte skryta om det för det visar sig ändå. om man hoppar upp o ner o skriker titta vad jag gjort visar på dålig självkänsla

        VA:F [1.9.22_1171]
        Betyg: -4 (av 8 röster)
        • En stor anledning till att man tar upp det är just att lögnmedia kommer göra det (som dom ju nu gjort) och förljuga händelseförloppet totalt, därav är det bäst att ta upp det själva och redovisa för hur det faktiskt gick till.

          Sluta vara så naiv..

          VA:F [1.9.22_1171]
          Betyg: +3 (av 3 röster)
    • Konstantin says:

      Jag vet var skon klämmer, det är bara för att nationalister satte ett sådant där på plats – helt enkelt.

      Ja, för ni vill inte ha det minsta lilla hinder för att släppa så mycket skit som möjligt i landet – att blanda upp Sverige, det är er prio nr.1, och det till vilket pris som helst så länge det inte drabbar er själv såklart.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Betyg: +7 (av 7 röster)
  • Bra kamp kamrater ! En dag kommer vi att segra !! Slå till hårt och resolut , det är det enda dräggen förstår !! Hell

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +6 (av 6 röster)
  • patriark says:

    En svartskalle är och förblir en svartskalle. Han kan endast vara nådig mot svensken, då svensken accepterar och underkuvar sig svartskallen på svensk mark. Då känner sig svartskallen på herren på täppan. Därför måste alla svartskallar, oavsett kompetens, köras ut från moder Sveas territorium.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: +2 (av 4 röster)
  • Gshnsd says:

    Ett flertal vuxna på en 14årig grabb ni beter er själva som äckliga babbar till flockdjur era jävla as

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: -6 (av 10 röster)
  • ”Det är du som tror, lilla My. Det finns inga tekniska bevis. Bara rubbade & lögnaktiga ”vittnesmål”.”

    Ni som motsätter er förintelsens existens gör det på grund av att ni ogillar judar av en massa anledningar som är helt absurda och som dessutom bara visar varför förintelsen kunde ske från första början. Det är just därför som ni antagligen aldrig kommer att tro på den oavsett hur mycket bevis det än finns för den. Det kommer alltid låta ”det finns inga bevis så varför ska man tro på den?” Det är resultatet av att människor förnekar något på grund av hat. Man kan inte se klart vad som finns framför en.
    Ni fortsätter sedan att leva vidare i tron att ni minsann har rätt och alla andra människor har fel eftersom ni ju en gång ”trodde” som de och nu har ni minsann reviderat er världsbild. Alla kan revidera sin världsbild. Det bevisar inte att ert förnekande är mer rättfärdigat. För nu ska ni få höra: Man kan nämligen revidera sin världsbild fler gånger. Jag hoppas att det inte blev en för stor chock för er nu.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: -4 (av 6 röster)
  • ”Såvida dom inte applicerar denna på era lögner dvs.. Det är förbjudet. Källkritik för er innebär att man avvisar allt som går emot ens inprogrammerade världsbild. Dvs allt annat än riktig källkritik.”

    VK: det är inte förbjudet att undervisa om förintelsen i Sverige. Och det säger ju ett och annat om er världsbild. Jag förstår att du ändå anser att det borde vara förbjudet oavsett vad jag säger eftersom du väl helt enkelt tycker att all media ljuger och lärare ljuger för barn och polisen är korkad och odemokratisk osv osv. Men det förvandlar ändå inte mitt uppdrag till att plötsligt handla om att jag enligt lag ska förneka förintelsen och börja utbilda mina elever i att ni har rätt och att de ska tro att all media och alla historieböcker ljuger för dem för då är man källkritisk. Det är nämligen inte det som innebär källkritik alls.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Betyg: -2 (av 4 röster)

  • Kommentera

    E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *