Attack mot svenska folket – kulturmarxism och dekadens med Stockholm Pride

KULTURMARXISM. En av Motståndsrörelsens sympatisörer har granskat årets upplaga av homofestivalen ”Stockholm Pride” och har sammanställt det skrämmande arrangemanget som även riktar starkt fokus mot landets barn och ungdomar.

pride34

Imorgon startar den kulturmarxistiska festivalen Stockholm Pride som har arrangerats sedan 1998. Festivalens tema för i år är ”Vem bestämmer?” och syftar till att ifrågasätta könsroller, samhällsnormer och alla andra bärande strukturer i ett sunt samhälle. Precis som föregående år delas dekadensen upp i olika delar: Pride City, Pride House, Pride Park och Pride Paraden.

Kulturförstöring
Pride City syftar till att uppmärksamma alla HBTQ-aktiviteter som genomförs av andra aktörer än Stockholm Pride under veckan. Bland annat anordnar Hotel Clarion så kallade Regnbågsfrukostar under veckan och utställningar på fotograferade nakna män görs tillgängliga för alla. I år gör man en liten extra satsning på att attackera kärnfamiljen historiskt sett, på Historiska Museet genomförs guidade turer med namnet ”Den dolda historien” med en lesbisk person som tar dig genom historien och tolkar händelser ur ett HBTQ-perspektiv.

Även Armémuseet bjuder in till en visning om identitet, kön och sexualitet inom militären under 300 år. Det man vill göra här är att skapa historiska rötter för att normalisera avvikande sexuella beteenden, vanföreställningar kring sin egen identitet och lyfta fram påhittade personer som ifrågasätter sitt eget kön. I vår historia finner vi vårt ursprung och när historien drabbas av återkommande lögner och falsarium börjar vi ifrågasätta oss själva.

Svenska Kyrkans Unga kommer vid 1600-tals kyrkan St Jacob att hålla något som heter Pride Church, där man kan delta i diskussioner med teman så som: ”Tänk om kyrkoherden är trans?”. Där kommer det även ges möjlighet för drop-in vigsel för alla. Queersamfundet, vars syfte är att tolka bibeln till fördel för kulturmarxismen, kommer att hålla bibelstudier i veckan. Genom att ta över den Svenska Kyrkan och sätta tonen för diskussionerna river man ner en av de traditionella institutioner som försvarat kärnfamiljen.

Kulturmarxismen agerar på så sätt ytterst planerat för att driva igenom sin dekadens i det svenska samhället. Därtill kommer det på olika platser anordnas mer rakt sexuella aktiviteter som ett ”smiskevent” och en show av en degenererad person som kallar sig Admira Thunderpussy, hon lovar att alla ska ”komma” [läs: få orgasm] i pridehumör under hennes show och det ska hållas snuskig frågesport, spel och uppträdande. På bögklubben Texas Sauna anordnas det nakenfester och sexorgier under några dagar.

gay-pride-08_thumb

Teoretiska studier i dekadens
Platsen för de riktigt genomsluga HBTQ-strategerna är i år återigen Kulturhuset Stadsteatern vid Sergels torg, det så kallade Pride House. Här erbjuds under veckan över 200 aktiviteter med syfte att på alla möjliga sätt främja kulturmarxismen. Bland punkterna kan vi läsa om en paneldebatt där man diskuterar om ett juridiskt tredje kön, man arrangerar också Asylforum och föreläsningar med namn som ”Fittan i teori”.

RFSL Ungdom informerar om projektet ”Pegasus” vars syfte är att informera unga killar i 15-16 års åldern om vilka rättigheter de har när de erbjuder sex mot betalning. Projektet har varit igång ett år och nu kommer första redovisningen. Vänsterpartiet och Moderaterna, med bland andra Sofia Arkelsten som företrädare, samkör ett seminarium om ”högerextremismen” och nationalismen som de pekar ut som den stora fienden mot HBTQ, kulturmarxismen och dekadensen. Vilket inte alls är nedslående för oss, snarare tvärtom hjälper det oss att visa att vi är det enda motståndet mot vårt folks förfall. Tack!

Angrepp på ungdomen
På Östermalms IP arrangeras Pride Park och där finns under veckan flertalet scener och utställare. Pride Kids, som är ett projekt inom RFSU och som riktar sig till barn i åldrarna 0-13 år, kommer att finnas på plats, syftet med projektet är att i så tidig ålder som möjligt börja indoktrinera barnen i vanföreställningar om identitet, kön och sexualitet. Som tidigare lockar man barnen med interaktiva lekar, maskerader, fotograferingar och ”HBTQ-pyssel”. I år har man även för att locka in fler barn i fördärvet gjort en Pride Kids-låt med titeln ”Stolt”.

Anna-Carin Blomberg
som är en av producenterna bakom låten säger följande:

— Jag ville göra en låt som kan tilltala de yngre festivalbesökarna.

Förutom Pride Kids anordnas även Pride Ung som är för barn och ungdomar mellan 13 och 29 år, vilket är ett långt åldersspann med syfte att sänka den könsmogna åldern från dagens 15 till 13 år. En fråga som RFSU drivit under flera år. För dessa ungdomar erbjuds workshops med fokus på identitet, kön och sexualitet samt spel på samma tema och man får chansen att samtala med HBTQ-personer.

I anslutning till barnprojekten har arrangörerna av Stockholm Pride planerat ”KinkyKvarteret – Snart i en källare nära dig”. Här bjuds alla som är intresserade av olika fetischer, lädersex och BDSM in för aktiviteter. Arrangörerna påstår att det är 18-års gräns för att komma in, men det rimmar illa med resten av festivalens fokusering på barn. KinkyKvarteret ska enligt arrangörerna vara en plats för ”lek, utforskande och nyfikenhet”. Skrämmande likt hur barn fungerar. Här ska man också kunna brottas i silikon, träffa mänskliga hästar och katter samt gå en workshop i ”Konsten att binda och bli bunden”.

gay-pride-child

Kända företag sponsrar
På Pride Park-området står alla de företag, föreningar, myndigheter och partier som på olika sätt sponsrar dekadensen uppställda, bland de mer kända kan nämnas:

7-eleven, Ben&Jerrys, Centerpartiet, Grön Ungdom, Hyresgästföreningen, Israeliska Statens Turistbyrå, IOGT-NTO, Kristdemokraterna, Landstinget Sörmland, Liberalerna, Miljöpartiet, Moderaterna, Piratpartiet, PRO Stockholm, Saco, Socialdemokraterna, SPF Seniorerna, Stiftelsen EXPO, Stockholms Brandförsvar, Stockholms Läns Landsting, Svenska Kyrkan, Swedavia och Vänsterpartiet.

Transportföretaget Swebus har gjort en speciell sida för de som vill ta sig till Pride med deras bussar.

De sponsorer som bidragit med mest pengar är:

Bahnhof, Postkodslotteriet, Clarion Hotel, Arbetsförmedlingen, Försäkringskassan och Carlsberg Bryggeri.

Själva paraden går av stapeln den 30 juli klockan 13.00 från Kungsholmstorg. Det väntas komma cirka 45 000 deltagare uppdelat på runt 200 ekipage.

Källa:

Stockholm Pride

Dela artikeln på sociala medier:

Taggat med:

Kommentarerna är efterhandsmodererade. Den som kommenterar är själv juridiskt ansvarig för innehållet i kommentaren. För att delta i diskussionen, läs våra regler här och läs våran guide för att skapa ett konto här.

1
Lämna en kommentar

Please Login to comment
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
0 Comment authors
Judinna blir ny chef för Historiska museet | Nordfront.se Recent comment authors
  Subscribe  
Senaste Äldst Mest röstad
Meddela om
trackback

[…] Nordfront har tidigare skrivit om hur museet tillsammans med andra museer ingick i ett HBTQ-projekt och 2016 ingick Historiska museet i Stockholm Pride. […]